نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یکی از مؤلفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را عدالت‌خواهی دانست و گفت: یکی از ارکان انقلاب اسلامی ایران مبارزه با ظلم، استکبارستیزی و عدالت‌خواهی است.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در دیدار با نیروهای مسلح استان لرستان ضمن گرامی داشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: فرماندهان ما باروحیه مقاومت، شجاعت، شهامت، ایستادگی و شهادت‌طلبی افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی بابیان اینکه 19 بهمن‌ماه یکی از مناسبت‌های تاریخی و باعظمت انقلاب اسلامی ایران است، افزود: 19 بهمن‌ماه تصویر ثابت و ماندگاری از حماسه‌آفرینی‌های نیروی هوایی ارتش در انقلاب اسلامی ایران است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه حضور همافران و بیعت آن‌ها با امام بزرگوار نشانه شجاعت و شهامت  نیروهای ما است، عنوان کرد: اینکه مجموعه عظیم نیروهای دریایی برخیزند و باانضباط در محل ملاقات امام آمده و با ایشان بیعت کنند کار بسیار شجاعانه‌ای بود که نشانه ایمان و عمق ارادت ارتش جمهوری اسلامی ایران نسبت به ایران اسلامی، امام بزرگوار و روحانیت بوده است.

وی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را مقوله امنیت و اقتدار دانست و بیان کرد: این دستاورد آن‌قدر بزرگ است که تمام دشمنان دست‌به‌دست  هم داده و می‌خواهند این دستاورد نظام را خدشه‌دار کنند و امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران آن‌قدر مهم است که مورد غبطه دشمنان خارجی و بیگانگان بوده است.

آیت‌الله میرعمادی اولین مؤلفه اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران  را بعد دینی، معنوی و مردمی آن دانست و تصریح کرد: این امر قدرت آفرین و امنیت بخش است زیرا اسلام به معنای آرامش بخشی، تسلیم و سلامت است و مردم هرکجا که باشند منشأ قدرت هستند زیرا پشتیبان نظام مردمی است و تا زمانی که مؤلفه اقتدار ملت وجود داشته باشد دشمن نمی‌تواند در مقابل ملت ایران کاری انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهور تازه به دوران رسیده، نارس و ناپخته آمریکا می‌گوید ما ایران را تهدید می‌کنیم و این در حالی است که امام خمینی (ره) 38 سال پیش  فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. روزی که آمریکا ابرقدرت بود هیچ غلطی نتوانست بکند و اکنون‌که در درون آمریکا با رئیس‌جمهور وقت آمریکا مخالف هستند و دنیا علیه آن‌ها تظاهرات می‌کند می‌خواهد ایران را تهدید کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: آمریکا اقداماتی مانند حمله به هواپیمای مسافربری، ترور دانشمندان هسته‌ای، ایجاد ناامنی در داخل کشور، تحمیل هشت سال جنگ، تحریم و دادن مجهزترین سلاح‌ها به منافقین و گروه‌های تروریستی را انجام داده و آیا آمریکا با این اقدامات ملتی را می‌ترساند که شهادت مایه افتخارش است. تفنگداران دریایی آمریکا که کشتی‌های غول‌پیکر نظامی از آن‌ها حمایت می‌کردند در برابر نیروهای ما به اشک، گریه و التماس افتادند و بااین‌حال چه کسانی را می‌ترسانید.

وی بابیان اینکه انقلاب ما از یک اقتدار معنوی برخوردار است که ریشه در دین، معنویت و مردم دارد، گفت: رئیس‌جمهور وقت آمریکا باید برگشته و از ابتدا نیروها و تجهیزات نظامی خود را تست کرده و بعدازآن عرض‌اندام کند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس ما از 45 کشور اسیر گرفتیم و یادمان نرفته فرستاده‌های آمریکا برای آزادی  بعضی از اسرای کشورهای دیگر واسطه می‌شدند و هنگامی‌که در جنگ پیروز شدیم مرتب فرستاده‌های نظامی آمریکا به ایران می‌آمدند و خواستار آزادی اسرا بودند.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران بعد از انقلاب اسلامی 37 سال است که شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهد، خاطرنشان کرد:  این افراد هنوز معجزه روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی را ندیده‌اند.

آیت‌الله میرعمادی دومین مؤلفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی را عدالت‌خواهی دانست و اظهار داشت: یکی از ارکان انقلاب اسلامی ایران مبارزه با ظلم، استکبارستیزی و عدالت‌خواهی است که این روحیه را مردم دنیادوست دارند.

وی بابیان اینکه عدالت قدرت می‌آورد، تصریح کرد: به همین علت است که می‌بینیم انقلاب اسلامی ایران موج بیداری اسلامی را به وجود آورده و گفتمان انقلاب اسلامی عدالت‌خواهی و استکبارستیزی است که این اثر منشأ قدرت است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان سومین مؤلفه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را اتحاد و همدلی عنوان کرد و افزود:  برای دنیا جای سؤال است که چگونه نیروهای مسلح ارتش، سپاه و نیروی انتظامی ایران   باهم هستند که این اتحاد و انسجام باعث قدرت است و در 8 سال دفاع مقدس نیروهای مسلح ما متحد در برابر دشمن ایستادگی کردند و امروز نیز نیروهای مسلح متحد، منسجم و مقتدر در برابر آمریکا ایستاده و آماده فداکاری هستند.

وی با اشاره به اینکه اتحاد نیروهای مسلح موجب قدرت است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اختلاف قدرت موجود را از بین می‌برد.

آیت‌الله میرعمادی بابیان اینکه یکی دیگر از مؤلفه‌های اقتدار معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران استقلال همه‌جانبه و تکیه‌بر قدرت خداوند است،  اظهار داشت: منشأ قدرت ما روسیه، آمریکا و سلاح‌های نظامی ظاهری دیگر نیست بلکه منشأ قدرت ما خداوند است درحالی‌که ما از تجهیزات، امکانات و آمادگی دفاعی لازم برخوردار هستیم.

وی با تأکید بر اینکه والاترین مؤلفه اقتدار معنوی انقلاب اسلامی ایران رهبری و ولایت است، افزود: امروز رهبری محور قدرت و اقتدار است زیرا ولایت قدرت آفرین است و ولایت با درایت، هوشمندی، بصیرت، آینده‌نگری و دشمن‌شناسی هدایت می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان  با اشاره به اینکه رهبری در نظام اسلامی دیدبان ، حافظ  و بیانگر سیاست‌های کلی نظام  است، عنوان کرد: رهبری در جایگاه دیده‌بانی به اقتصاد مقاومتی، آمادگی نیروهای مسلح، داشتن روحیه مقاومت و شهادت‌طلبی اشاره می‌کند زیرا توجه به این امور است که باعث قدرت می‌شود.

وی  بیان کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران دارای مقتدرترین و باتجربه‌ترین نیروهای مسلح در دنیا هستند زیرا هیچ‌کس از نیروهای مسلح دنیا هشت سال تجربه جنگی که خودش طراح عملیات بوده است را ندارد.

آیت‌الله میرعمادی یکی دیگر از مؤلفه‌های اقتدار معنوی را امدادهای غیبی و  نصرت الهی دانست و گفت:  بنابراین ما با داشتن نیروهای مسلح، مردم با بصیرت ، رهبری شجاع، آگاه و با بصیرت و  با داشتن خدای عالم، قادر، حکیم و توانا یقیناً پیروز هستیم زیرا انقلاب ما برای خداوند است و مطمئناً روحیه ایمان، شجاعت و مقاومت نیروهای مسلح مایه سربلندی ایران اسلامی می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات