گودرزی:

نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی ها نخواهد بود. عباس گودرزی افزود: از روزی که توسط مردم انتخاب شدم وعده دادم تعدادی از مدیران را که چوب خطشان پر شده و از ظرفیتهای دستگاه دولتی جهت تبلیغات برای کاندیدای خاصی استفاده کرده اند […]

به گزارش لرستان خبر، نماینده مردم بروجرد و اشترینان گفت: اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی ها نخواهد بود. عباس گودرزی افزود: از روزی که توسط مردم انتخاب شدم وعده دادم تعدادی از مدیران را که چوب خطشان پر شده و از ظرفیتهای دستگاه دولتی جهت تبلیغات برای کاندیدای خاصی استفاده کرده اند باید ترک پست کنند.

وی تصریح کرد: در حالی که اعتماد مردم بزرگترین سرمایه یک کشور است متاسفانه برخی از مدیران عملکردشان به اعتماد ملت آسیب می رساند.گودرزی گفت: از همان روزهای اول همواره اعلام نمودم هرکجا اجازه ندهند یا مانع ایجاد کنند موضوع را به مردم گزارش خواهم داد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی گفت: از همان روزهای اول، موضوع آموزش و پرورش بروجرد دنبال شد و در جلسات متعدد مطالبه مردم و فرهنگیان بروجرد به وزیر منتقل شد. وی گفت: با پیگیری های متعدد جهت بررسی موضوع، تیم ویژه بازرسی به آموزش و پرورش بروجرد اعزام شد.

وی با بیان اینکه گزارش بازرسان، عیناً ادعای ما که همان مطالبه به حق مردم و فرهنگیان بود را تأیید نموده است ،افزود: پس از گزارش بازرسان، وزارتخانه وعده داد تا ظرف یک ماه خواسته مردم عملی گردد، اما قبل از یک ماه مقرر، وزیر آموزش و پرورش برکنار شد و وزیر جدید آموزش و پرورش قول داد خواسته و مطالبه مردم را اجرایی نماید اما مدیر کل استان در این راستا اقدام موثری نمی نمود.

گودرزی اظهار داشت: نهایتا در نامه ای به وزیر، با ۸ امضاء (اینجانب از بروجرد به اتفاق ۷ نماینده مردم دیگر شهر های استان) خواستار برکناری مدیر کل آموزش و پرورش استان شدیم و با موافقت وزیر، مدیر کل برکنار و سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش منصوب شد.

وی گفت: متاسفانه حداقل دو ماه است که آموزش و پرورش استان تحقق این مطالبه به حق مردم و فرهنگیان را از امروز به فردا و از این هفته به هفته بعد موکول می کند و با وقت کشی بر پیکره ی آموزش و پرورش آسیب مضاعف وارد می کند. وی تصریح کرد: مطمئناً تغییر و تحول در آموزش و پرورش بروجرد خواسته به حقی است که در صورت عدم تحقق، هزینه های سنگینی را بر پیکره آموزش و پرورش وارد خواهد نمود…

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: سوال اینجاست چرا وزارت آموزش و پرورش به گزارش بازرسان خود و اظهارات و تصمیمات اتخاذ شده خودشان عمل نمی کند؟!آیا وزارتخانه ای که اسیر فشارهای سیاسی شود می تواند در رسالت بزرگ آموزش و پرورش موفق باشد؟

وی گفت: قطعا در صورت فرصت سوزی های بیشتر وزارت آموزش و پرورش در جلوگیری از تحقق مطالبه جدی مردم و فرهنگیان بروجرد، اسنادی را منتشر خواهم کرد که به نفع خیلی ها نخواهد بود و در صورت لزوم، گندم نماهای جو فروش را به مردم معرفی خواهم نمود.

 

انتهای پیام/

منبع: میرملاس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات