روستای سیاپله”جوزه” در ۶۰ کیلومتری شهرستان کوهدشت و در بخش طرهان واقع شده است تخریب تیرهای برق وسرقت کابل های برق باعث شده است که این روستا در خاموشی کامل به سر ببرد. یکی از اهالی روستای سیاپله در گفتگو با خبرنگار میرملاس اظهار داشت:به دلیل سرقت کابل های برق و […]

  به گزارش لرستان خبر، روستای سیاپله”جوزه” در ۶۰ کیلومتری شهرستان کوهدشت و در بخش طرهان واقع شده است تخریب تیرهای برق وسرقت کابل های برق باعث شده است که این روستا در خاموشی کامل به سر ببرد.

 

یکی از اهالی روستای سیاپله در گفتگو با خبرنگار میرملاس اظهار داشت:به دلیل سرقت کابل های برق و تخریب تیر برق های این روستا ۴ سال می باشد که از نعمت برق در این روستا برخوردار نمی باشیم و زندگی برای ما بسیار سخت و طاقت فرسا شده است به طوریکه مردم روستا از چراغ نفتی برای روشنایی در شب استفاده می نمایند.

 

وی ادامه داد:چندین بار است که به اداره برق کوهدشت مراجعه می نمائیم و حتی فرماندار محترم شهرستان هم دستور نامه ارسالی ما را داده است اما مسئولین هنوز هیچ اقدام قابل توجهی را در جهت رفع این مشکل انجام نداده اند.

 

دیگر فرد ساکن این روستا اضافه کرد:با توجه به اینکه شغل اکثر مردم روستا دامداری و کشاورزی می باشد نبود برق و مشکلات ناشی از آن باعث نامیدی در بین افراد روستا شده است و ما را وادار نموده که زندگی خود را رها سازیم و به فکر مهاجرت به شهر باشیم امیدواریم مسئولین مشکل ما را بررسی کنند.

 

تهیه گزارش و عکس:محمد ابراهیمی/میرملاس

 

1

 

2

 

3

 

 

4

 

5

 

6

 

7

 

 

انتهای پیام/

منبع: میرملاس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات