آیت‌الله میرعمادی:

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: ترامپ شیطان بزرگ بدون نقاب است که ماهیت و ذات خشونت طلبانه آمریکا را به‌خوبی نشان می‌دهد در حالی‌که رئیس جمهورهای قبلی آمریکا نیز چهره با نقاب شیطان بودند اما رئیس جمهوری فعلی آمریکا همان چهره واقعی و زشت آمریکا را به دنیا نشان می‌دهد.

به گزارش لرستان خبر، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر با تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن و تقدیر از حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی این روز، گفت: ملت ایران با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن به رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کردند تو کوچک‌تر از آن هستی که در برابر قدرت ملت ایران قرار بگیری و تمام اقشار ملت ایران از پیر و جوان، زن و مرد، عشایر و آحاد مردم با تمام توان مشت محکمی بر دهان تو می‌کوبند.
وی افزود: ترامپ شیطان بزرگ بدون نقاب است که ماهیت و ذات خشونت‌طلبانه آمریکا را به‌خوبی نشان می‌دهد در حالی‌که رئیس جمهورهای قبلی آمریکا نیز چهره با نقاب شیطان بودند اما رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا همان چهره واقعی و زشت آمریکا را به دنیا نشان می‌دهد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: تهدید رئیس‌جمهور آمریکا علیه ایران، طبلی تو خالی است که با یک سوزن نازک از بین می‌رسد تا چه برسد به توان موشک‌های ایران و یا توان فریاد خروشان الله اکبرهای ملت ایران که خواب راحت را از چشمان مقامات آمریکایی سلب می‌کند.
آیت‌الله میرعمادی تصریح کرد: مقامات آمریکایی، شما هرچه خیانت و جنایت است را انجام داده‌اید و حالا یک شخص فاسد سرمایه‌دار و زالوصفت در برابر ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی عرض اندام می‌کند در حالی‌که ملت ایران ۳۸ سال فریاد «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهد و در شرایطی‌که امروز ایران قدرتمندترین کشور منطقه است و هیچ ترسی از این‌گونه تهدیدهای مقامات امریکایی ندارد.
امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: ما امروز اعلام می‌کنیم با تمام وجود در برابر جبهه استکبار، نظام سلطه و در برابر هرگونه تهدید آمریکا تا پای جان ایستاده‌ایم و از انقلاب و آرمان‌های انقلاب‌مان دفاع می‌کنیم.
آیت‌الله میرعمادی افزود: مردم با حضور خود در راهپیمایی امروز عشق، محبت و ارادت خود به ولایت و رهبری را اعلام کردند و در عین حال پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویان آمریکایی دادند.
وی با بیان این‌که ۲۲ بهمن روز اقتدار و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی است، افزود: امروز روز ایستادگی مردم بر ارزش‌های دینی، ایستادگی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایستادگی بر راه امام و تبعیت از مقام معظم رهبری، ایستادگی مردم به دفاع از اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهارکرد: در عین حال ۲۲ بهمن روز اقتدار و روز قدرت‌نمایی ملت ایران است که خودشان انقلاب کردند و بعد از پیدایش انقلاب از سوی مردم آنچه که ضامن استمرار و تداوم انقلاب محسوب می‌شود همین حضور مردم در صحنه است.
آیت‌الله میرعمادی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه(س) و تسلیت این روز، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) کوثر قرآن و اولین شهید راه ولایت بوده است و امروز الگویی برای ماست که باید به ایشان اقتدا شود.

 

انتهای پیام/

منبع: ایکنا

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات