فرمانده انتظامی خرم‌آباد در گفت‌وگو با تسنیم:

فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: پیگیری نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی استان لرستان برای دستگیری قاتلان درگیری خونین خرم‌آباد ادامه دارد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ صفی الله بیرانوند در ارتباط درگیری خونین خرم‌آباد اظهار داشت: در پی درگیری مسلحانه در روستای میان گلال خرم‌آباد چهار نفر به قتل رسیدند.

 وی با اشاره به اینکه قاتلان این اتفاق هنوز دستگیر نشده‌اند، افزود: پیگیری عوامل انتظامی استان برای دستگیری قاتلان ادامه دارد و از آنجا که این نزاع خانوادگی بوده و نیازی به شناسایی قاتلان نیست، دستگیری آن‌ها تسریع می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد: تمامی دستگاه‌های امنیتی استان برای دستگیری قاتلان در تلاش هستند تا هرچه زودتر دستگیر شوند.

وی ضمن تکذیب این خبر در فضای مجازی که یکی از قاتلان در محور کوهدشت شناسایی‌شده است، بیان کرد: هنوز قاتلان دستگیر نشده‌اند و تنها منابع موثق در این زمینه نیروی انتظامی است که اطلاعات دقیق را جمع‌بندی و برای اطلاع‌رسانی در اختیار رسانه‌های مختلف استان قرار می‌دهد.

بیرانوند بابیان اینکه خانواده قاتلان روز گذشته از آن روستا خارج‌شده‌اند، تصریح کرد: هم‌اکنون در این روستا امنیت برقرار است، نیروهایی  نیز در محل این حادثه مستقر هستند و مشکلی در بحث امنیت وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات