مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان خبر داد

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: برق تمام شهرستان‌های لرستان که به علت بارش سنگین برف دچار مشکل شده بودند و تمام روستاهایی که راه دسترسی به آنها امکان‌پذیر بود، وصل شد.

به گزارش لرستان خبر، فریدون خودنیا دوشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی‌بارش رحمت الهی و برف سنگینی که در شهرستان‌های بروجرد، الشتر و نورآباد اتفاق افتاد، برق شهرستان‌های فوق و تعداد قابل توجهی از روستاها قطع شدند.

وی دلیل این قطعی را قطع برق شبکه‌های فوق توزیع که متولی آن امور انتقال است، عنوان کرد: عدم شاخه‌زنی درختان که در حیطه اختیارات شهرداران است و عدم راه‌شکافی روستاهایی که برق آنها قطع شده بود و در حیطه اختیارات مدیریت‌های راه و شهرسازی است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: با توجه به وظیفه خطیر شرکت توزیع برق استان در جهت تامین برق مشترکان با حضور شخص بنده و معاونت بهره‌برداری، مدیر دفتر حراست و بسیج نمودن تمام منابع انسانی اجرایی، تجهیزات و ماشین‌آلات تا ظهر روز گذشته برق شهرستان‌های مذکور وصل و تعداد زیادی از روستاها نیز وصل شدند.

خودنیا افزود: تلاش‌ها برای تامین برق روستاهایی که در خاموشی بسر می‌برند، همچنان ادامه دارد و با توکل به خدای متعال و همکاری سازمان‌های ذ‌ی‌ربط مشکل مابقی نیز حل می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: شرکت توزیع برق لرستان در این بارش متحمل خسارات سنگینی شده که به زودی جمع‌بندی و علام می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات