عضو شورای شهر بروجرد:

عضو شورای شهر بروجرد گفت: معوقات حقوقی کارکنان شهرداری بروجرد به ۱۸ میلیارد تومان رسیده است.

به گزارش لرستان خبر، ناصر مرادی با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت معوقات حقوقی کارکنان و کارگران شهرداری بروجرد اظهار داشت: تمامی معوقات حقوقی کارکنان این نهاد تا انتهای مهرماه شناسایی و محاسبه‌شده و قرار است افرادی که بیش از این مدت‌زمان حقوقی دریافت کرده‌اند جزو بدهکاری آن‌ها و مابقی کارکنانی که حقوق معوقه تا این تاریخ‌دارند به‌طور کامل حقوق معوقه آن‌ها تا مهرماه امسال پرداخت شود.

وی افزود: پرداخت مابقی حقوق کارکنان شهرداری بروجرد پس از انتهای مهرماه 95 جزو معوقات بعدی آن‌ها خواهد ماند و در سال بعد پرداخت می‌شود و با تلاش بسیار تنها تا مهرماه معوقات حقوقی تمامی کارکنان تصفیه می‌شود.

رئیس کمیسیون فنی تخصصی شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به بدهی‌های کلان شهرداری بروجرد عنوان کرد: سنگین‌ترین بدهی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به مبلع حدودی 34 میلیارد تومان است که تاکنون مبلغی برای تصفیه آن تأمین و پرداخت‌نشده و همچنان به قوت خود باقی است.

وی بابیان اینکه شهرداری بروجرد درمجموع حدود 18 میلیارد تومان حقوق معوق دارد، تصریح کرد: دیگر بدهکاری‌های شهرداری بروجرد شامل حدود 12 میلیارد تومان به اداره دارایی و حدود 16 میلیارد تومان درازای دریافت تسهیلات 12 میلیارد تومانی به بانک ملی است.

مرادی با اشاره به مبلغ ناچیز طلب شهرداری بروجرد از ادارات و نهادهای دیگر این شهرستان بیان کرد: طلب شهرداری بروجرد از دیگر نهادها وادارات به‌اندازه‌ای نیست که بتواند حتی بخشی از بدهکاری‌های این نهاد را جبران کند و اطلاع دقیقی از میزان بدهی ادارات دیگر به شهرداری در دست نیست.

وی اضافه کرد: چندین بار جلساتی به‌منظور تعیین دقیق میزان بدهی ادارات دیگر به شهرداری بروجرد برگزار شد اما ادارات طرف شهرداری نسبت به میزان مبالغ محاسبه‌شده اعتراض دارند و تابه‌حال بخشی نیز از این مطالباتی که در سال 92 به حدود چهارتا پنج میلیارد تومان می‌رسید از سوی ادارات بروجرد پرداخت‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات