مزاحمان تلگرامی توسط پلیس فتای کوهدشت دستگیر شدند.فرمانده انتظامی کوهدشت با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت دو دختر جوان مبنی بر اینکه شخصی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام در ابتدا با هک اکانت تلگرام و سپس با ارسال تصاویر و پیام های غیراخلاقی و درخواست های نامتعارف برای آنها ایجاد مزاحمت کرده، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ «یارالله عبدی» افزود: کارشناسان پلیس فتا بررسی‌های فنی و تحقیقات گسترده‌ای را در جهت شناسایی و دستگیری مجرمان سایبری آغاز کردند و دو متهم مرد اهل کوهدشت را مورد شناسایی قرار دادند. در عملیاتی که با هماهنگی قاضی پرونده انجام شد، هر دو نفر دستگیر و به پلیس فتای کوهدشت منتقل شدند.
به گفته این مسئول انتظامی، متهمان که در ابتدا منکر هرگونه اقدام مجرمانه‌ای در فضای مجازی شده بودند، در تحقیقات تکمیلی ماموران به جرم خود اعتراف کردند. متهمان دو مرد ۲۲ ساله و ۲۵ ساله و اهل کوهدشت بودند که پیام‌های تهدیدآمیزی در فضای مجازی منتشر می‌کردند .

   نجات جغد شاخدار در ازنا
یک شهروند طبیعت دوست ازنایی یک قطعه جغد شاخدار را از مرگ نجات داد.
به گزارش همشهری، مدیرکل حفاظت  محیط زیست لرستان گفت: شهروند طبیعت دوست ازنایی یک قطعه جغد شاخدار  را که از ناحیه بال چپ مصدوم شده بود، پس از پیدا کردن در منطقه مسکن مهر این شهر برای مداوا به شبکه دامپزشکی شهرستان ازنا  تحویل داد.
«مهرداد فتحی بیرانوند» افزود:این قطعه جغد پس از بهبودی به دامان طبیعت باز گردانده می شود.
وی  با بیان اینکه  در پی بارش سنگین برف ممکن است حیات وحش برای یافتن غذا به روستاها و شهرهای این  استان مراجعه کنند از مردم دوستدار طبیعت خواست ضمن حمایت از آنها با نیروهای محیط زیست از طریق  تلفن شماره 1540همکاری کنند.

   جمع‎آوری درختان شکسته شهرداری منطقه 10 در بروجرد
10 اکیپ از ماموران شهرداری درختان و شاخه‎های شکسته شده ناشی از بارش برف سنگین در این شهر را جمع‌آوری کردند.
به گزارش همشهری معاون خدمات شهری شهرداری بروجرد با اعلام این خبر گفت: با بارش برف سنگین در این شهرستان بالغ بر 50 اصله درخت مرتفع، با ارتفاع بیش از سه متری از ریشه جدا شدند.
«فرامرز رضایی» با اشاره به اینکه تعداد سر شاخه‎ها و شاخه‎های شکسته نیز بی‎شمار است، افزود: با همکاری سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری 10 اکیپ متشکل از چهار اکیپ با اره، چهار دستگاه کامیون و دو دستگاه نیسان در حال جمع‎آوری لاشه‎های درختان شکسته شده هستند.حجم شکستگی درختان زیاد است، حجم زیادی از درختان و سر شاخه‎های شکسته جمع‌آوری شده است.
وی ادامه داد: بر اساس نظر سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری، بروجرد درختانی که در جریان بارش برف دچار شکستگی شده‎اند، اغلب دارای نوعی آفت و بیماری بوده‎اند.
به گزارش اداره هواشناسی بروجرد، ارتفاع برف در شهر بروجرد حدود 30 سانتی  متر و در ارتفاعات بالغ بر 70 سانتی‎متر بوده است. همچنین ورود سامانه جدید با بارش‎های فراوان از پنجشنبه در شهرستان بروجرد پیش‎بینی شده است.
 
انتهای پیام/
منبع: همشهری
 
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات