خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در لرستان، با بیان اینکه مسئولان باید در جهت رفع مشکلات مردم وبیکاری قدم بردارند، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی راه مقابله با جنگ اقتصادی و فرهنگی دشمنان است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، امروز(29 بهمن) در خطبه های نماز جمعه با گرامیداشت سالروز قیام مردم تبریز به مناسیت چهلمین روز شهدای قیام مردم قم در سال 1356، افزود: انقلاب اسلامی دستاورد خون شهداست.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، اظهار داشت: امروز صیانت از انقلاب اسلامی و حراست از دستاوردهای انقلاب وظیفه ای عمومی است.

 

آیت الله میرعمادی، در ادامه با اشاره به دیدار اخیر مردم تبریز با رهبری و سخنان رهبر معظم انقلاب در این دیدار، عنوان کرد: سخنان رهبر معظم انقلاب چراغ راه برای مردم و مسئولان است.

 

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب  در مورد حماسه راهپیمایی 22 بهمن بود، گفت:  به تعبیر رهبری راهپیمایی 22 بهمن و حضور گسترده مردم در این راهپیمایی آبروی نظام، انقلاب و ایران بوده است.

 

خطیب جمعه خرم آباد، با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه مسؤولان نباید این حضور را به معنای گلایه نداشتن مردم تصور کنند، خاطرنشان کرد: مردم به رغم وجود مشکلات عدیده رهبر، انقلاب و نظام را دوست دارند.

 

وی حضورمردم در صحنه های مختلف انقلاب را موجب عزت و اقتدار نظام مقدس اسلامی دانست و اذعان داشت:  مردم باید قدردان پشتوانه مردمی نظام باشند و برای برطرف شدن مشکلات مردم چون بیکاری و مشکلات معیشتی تلاش کنند.

 

آیت الله میرعمادی، با اشاره به اینکه امروز دشمن در عرصه اقتصادی با ملت ایران در جنگ است، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند آمریکا در حالی با ترفند جنگ نظامی را به رخ مردم و مسؤولان می کشاند، که مسأله اصلی جنگ امروز اقتصادی و فرهنگی است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و تاکید کرد: باید حواسمان جمع باشد فریب دشمن را نخوریم.

 

وی تاکید کرد: باید با هوشیاری دربرابر توطئه های دشمنان و همچنین با برنامه ریزی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

 

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی ملت ایران به سخنان رئیس جمهور آمریکا بود

 

امام جمعه خرم آباد،  با اشاره به سخنان  اخیر رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران اسلامی، افزود: حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکم ملت ایران به یاوه گویی های ترامپ بود.

 

وی راهپیمایی 22 بهمن را تودهنی ملت به ترامپ دانست و افزود: رییس جمهور آمریکا خیال می کند با زبان خشونت می تواند با ملت ایران روبرو شود، در حالی که  ترامپ کوچکتر از آن است که در برابر ملت ایران بایستد.

 

آیت الله میرعمادی، همچنین با اشاره به سخنان رهبری در زمینه پیشنهاد آشتی ملی از سوی برخی جریانات داخلی، گفت: ملت ایران حافظه قوی دارند و اهانت ها و بی حرمتی ها را فراموش نخواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه پس از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی برخی پیشنهاد آشتی ملی دادند، گفت: هدف اصلی طراحان این بحث تطهیر وضعیت سران فتنه است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، تاکید کرد: این ملت همیشه وفادار و پشتیبان انقلاب، نظام و رهبری است و برای همیشه با فتنه گران قهر است.

 

منحل کردن دانشکده علوم قرآنی لرستان توهین به مردم استان است

 

آیت الله میرعمادی، در ادامه با اشاره به وضعیت دانشکده علوم قرآنی استان لرستان، گفت: تنها دانشکده علوم قرآنی لرستان در سال 1390 در خرم آباد افتتاح شد.

 

وی با انتقاد از وضعیت رسیدگی به امور این دانشگاه، تاکید کرد: و در خرم آباد فقط ک دانشکده علوم قرآنی لرستان از روز اول مورد بی مهری مسؤولان قرار گرفته است و از نظر امکانات رفاهی و آموزشی در محرومیت قرار دارد.

 

خطیب جمعه خرم آباد، با بیان اینکه امروز خبرهایی مبنی بر منحل شدن این دانشگاه به گوش می رسد، افزود: شندیده می شود قرار است دانشکده علوم قرآنی به ملایر انتقال پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه منحل شدن دانشکده قرآنی لرستان توهین به مردم این استان است، خاطرنشان کرد:  این اقدام این مسأله به حیثیت مردم لرستان لطمه وارد می شود.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان، بر ضرورت رسیدگی به این مساله تاکید کرد و افزود: انتظار می رود با همکاری مسئولان هرچه زودتر طرح انتقال و منحل شدن دانشکده قرآنی لرستان بررسی  شود.

 

آیت الله میرعمادی، اظهار کرد: باید با رفع مشکلات این دانشکده از ترک تحصیل دانشجویان  جلوگیری و با سرنوشت آن بازی نشود.

 

امام جمعه خرم آباد، در ادامه با گرامیداشت روز روحانیت و دفاع مقدس در یک اسفند گفت: تعداد شهدای روحانی در دوران دفاع مقدس چهار هزار و 360 نفر بوده است که از این تعداد143 نفر در سمت فرماندهی شهید شده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: شبستان

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات