فرمانده سپاه استان لرستان:

فرمانده سپاه استان لرستان گفت: ۷۶۷ پروژه محرومیت‌زدایی توسط سپاه استان در ۵ دهستان لرستان اجرایی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، سردار مرتضی کشکولی ظهر امروز در جلسه کارگروه استانی هماهنگی پشتیبانی و نظارت بر اجرای طرح‌های بسیج سازندگی که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد به لزوم استفاده از ظرفیت بسیج توسط دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد و اظهارداشت: این دغدغه وجود دارد که چرا دولت ها که سر کار می آیند نمی‌توانند از ظرفیت بسیج استفاده کنند که به نظر می‌شود یک دوگانگی در این زمینه وجود دارد؛ مادامی که هم افزایی نباشد بهره‌وری کم و سرعت کارها کم می‌شود و یا اینکه کارها به خوبی انجام نمی‌شود.

وی یکی از برنامه‌های سپاه استان را توسعه و آبادانی پنج دهستان محروم استان دانست و افزود: اجرای 767 پروژه برای این پنج دهستان تعریف شده است که بعد از ایام عید عملیات اجرایی آنها شروع می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با اشاره به اینکه برای هر یک از دهستان‌های مذکور حدود 14 میلیارد تومان پول به استان آورده‌ایم عنوان کرد: در مجموع حدود 80 میلیارد تومان برای اجرای برنامه این دهستان ها پول به استان وارد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 52 هزار نفر اردوی جهادی در استان انجام شده است، بیان کرد: با همکاری استانداری و سپاه استان مجموعه اقامتی در استان خوزستان برای زائران لرستانی راهیان نور احداث شده است که دهم اسفند ماه امسال افتتاح می‌شود.

کشکولی تصریح کرد: احداث دو مجتمع آموزشی در سال آینده در هر یک از شهرستان‌های استان لرستان در دستور کار سپاه استان لرستان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات