رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد:

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به اوضاع نامساعد ۲ زیرگذر ساحلی شهر خرم‌آباد گفت: مهندسان پروانه‌دار بسیاری در سطح شهر خرم‌آباد فعالیت می‌کنند درحالی‌که هیچ‌یک از آن‌ها در رابطه با بحث طراحی زیرگذرها مساعدت فکری نداشتند.

به گزارش لرستان خبر، محمدحسین پور عصر امروز در نشست خبری شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد که در سالن جلسات شهرداری مرکزی خرم‌آباد برگزار شد بابیان اینکه سخت‌ترین ضوابط در بحث بلندمرتبه سازی در شهر خرم‌آباد اتفاق می‌افتد، اظهار داشت: شهر خرم‌آباد محدودیت زمینی دارد اما باید فرهنگ شهرنشینی ارتقا یابد و در این راستا هیچ راهی جز آموزش وجود ندارد.

وی با تأکید بر لزوم بیان انتقاد سازنده افزود: انتقاد به معنای تخریب کردن نیست و باید یاد بگیریم همدیگر را تحمل کرده و میزان صبر خود را بالا ببریم اما اینکه گفته می‌شود شورا به تاراج اقدام کرده تهمت است زیرا اگر شورا این کار را کند خائن است و باید در مقابل دستگاه قضایی و مردم جوابگو باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد بابیان اینکه هیچ طرحی بدون پیشنهاد شهردار در این نهاد مصوب نمی‌شود و شورا برای انتخاب طرح‌ها تصمیم‌گیری نمی‌کند، عنوان کرد: نمایندگان شورا از بین مردم هستند و دست به تاراج اموال شهر نمی‌زنند.

وی بیان کرد: نمره عملکرد شورای دور چهارم نمره خوبی است اما حق این را ندارم به خودم نمره بدهم و این قضاوت حق مردم است چراکه مردم باید قضاوت کرده و عملکرد درست را تشخیص دهند.

حسین پور با اشاره به اوضاع نامساعد دو زیرگذر ساحلی شهر خرم‌آباد گفت: مهندسان پروانه‌دار بسیاری در سطح شهر خرم‌آباد فعالیت می‌کنند درحالی‌که هیچ‌یک از آن‌ها در رابطه با بحث طراحی زیرگذرها مساعدت فکری نداشتند.

وی بابیان اینکه شورای اسلامی شهر خرم‌آباد کمترین حواشی را در فعالیت خود داشته است، تصریح کرد: به رغم وجود اختلاف نظرات فراوان اعضای شورای شهر برآیند خوبی در عملکرد وجود داشته است.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با تأکید بر لزوم حمایت از سرمایه‌گذاران عنوان کرد: پروژه پارک صخره‌ای یک ننگ برای شهر ما بود زیرا این پروژه سبب می‌شد که از ورود سرمایه‌گذار به این شهر جلوگیری شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات