مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان:

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: ۷۰ کتاب از رزمندگان دفاع مقدس استان ظرف ۲ تا ۳ ماه آینده در استان لرستان رونمایی می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، یدالله دل آرام شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت که در استانداری لرستان برگزار شد با اشاره به حمایت‌های استاندار در روند ساخت باغ‌موزه دفاع مقدس اظهار داشت: کار ما در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به‌صورت روزانه و دائمی است.

وی با بیان اینکه تاکنون 70 کتاب از رزمندگان دفاع مقدس استان آماده‌شده که ظرف دو تا سه ماه آینده رونمایی می‌شود، افزود: برای چاپ این کتب نیاز به همکاری سایر دستگاه‌ها داریم که بخشی از هزینه چاپ کتب را تقبل کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان با اشاره به اینکه هم‌زمان با هفته شهدا و با حضور اکیپی از سپاه، ارتش و هیئتی از ستاد کل، با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار خواهیم داشت، عنوان کرد: هفته آینده پیکر سه شهید گمنام در شهرهای بروجرد، دورود و دوره چگنی تشییع می‌شود.

دل آرام بابیان اینکه تندیس شهدای شاخص استان در باغ‌موزه دفاع نصب می‌شود، بیان کرد:بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ساخت و تولید مستند دفاع مقدس استان، با صداوسیمای مرکز استان همکاری لازم را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات