استاندار لرستان:

استاندار لرستان گفت: 40 هکتار زمین با هدف توسعه شهر سراب دوره به محدوده این شهر اضافه می شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند در حاشیه نشست شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان در فرمانداری شهرستان دوره چگنی افزود: با اضافه شدن این زمین ها به شهر سراب دوره یک پارک در این محدوده احداث می شود.
وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای این طرح تخصیص خواهد یافت، گفت: شرکت مرغ ماهان نیز قرار است 300 میلیارد ریال در شهرستان دوره سرمایه گذاری کند که قرار شد تا 15 اردیبهشت ماه این طرح به بهره برداری برسد. 
استاندار لرستان افزود: با پیگیری های انجام شده قرار است فاز دوم این شرکت نیز در شهرستان دوره چگنی انجام شود و از خروج این فاز از استان جلوگیری شود البته این کار نیازمند موافقت بنیاد شهید است.
وی گفت: برنامه زمانبندی طرح های نیمه تمام که بیش از 16 سال از کلنگ زنی آنها گذشته مانند ایستگاه پمپاژ میش آخور ظرف یک هفته باید انجام شود.
بازوند در خصوص مشکلات برخی از مردم شهرستان دوره چگنی با منابع طبیعی اظهار کرد: قرار شد کمیته ای با مسئولیت معاون اقتصادی استانداری تشکیل شود تا بتواند در این خصوص حکمیت کند.
وی با اشاره به طرح راه سازی بین دوره و ویسیان افزود: این طرح حدود هشت کیلومتر است و دو شهر دوره و ویسیان را به هم متصل می کند و امیدواریم در سال آینده آسفالت شود.
نشست شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان 18 مصوبه در راستای طرح های عمرانی و فرهنگی داشت.
شهرستان دوره چگنی حدود 45 هزار نفر است.
 

 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات