به منظور ارائه گزارش مردمی در حوزه اقتصاد مقاومتی

عهدواره‌ «مقاومت هشتاد میلیونی» روز 19 اسفند به منظور تقدیر از اقدامات مردمی در این حوزه از جمله مقابله با مفاسد اقتصادی برگزار خواهد شد.

به گزارش لرستان خبر، همزمان با آخرین ماه سال «اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل» عهدواره‌ «مقاومت هشتاد میلیونی» روز 19 اسفند به منظور تقدیر از اقدامات مردمی در این حوزه برگزار می شود.  در این مراسم به اقدام‌های برتر، «نشان مقاومت ایرانی» اهدا خواهد شد.

این عهدواره به‌ منظور نمایش و تقدیر اقدام‌های مردمی در اقتصاد مقاومتی و در چهار حوزه تولید «کشاورزی، صنعتی ، صنایع دستی»، مطالبه «امر به معروف و نهی از منکر بر علیه مفاسد اقتصادی» ترویج «تولیدملی و کالای ایرانی،  و ضد ارزش سازی کالای خارجی»  علمی «کاهش آسیب پذیری کشور و رفع نیاز های مردم» برگزار می‌شود.

متقاضیان برای حضور در این جشنواره باید گزارشی از اقدامات خود را در قالب عکس و نوشته‌ای که معرفی آن فعالیت باشد و نیز  فیلم‌های یک دقیقه‌ای، با در نظر گرفتن شاخص‌های این عهدواره ارسال کنند.

متقاضیان برای حضور در این عهدواره می‌توانند به آدرس کانال تلگرامی : https://telegram.me/m_80_m و آدرس صفحه اینستاگرام : https://www.instagram.com/moghavemat_80_millioni/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات