رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد:

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: تنها 20 درصد از منطقه بروجرد به سیستم فاضلاب شهری وصل شده اند که مهمترین دلیل اجرای کُند این طرح، کمبود اعتبار است.

به گزارش لرستان خبر، "حبیب اله حدادی" رئیس شرکت آب و فاضلاب شهری بروجرد گفت: بیش از 90 هزار انشعاب در بروجرد وجود دارد که تا کنون حدود 16 هزار انشعاب به این سیستم وصل شده و تنها 20 درصد نقاط بروجرد به سیستم وصل هستند.

 

وی اضافه کرد: برای این که 80 درصد انشعابات به این سیستم متصل شود، اعتبار زیادی نیاز است که تا کنون دلیل اجرای روند کُند این برنامه، کمبود اعتبار بوده است.

 

به گفته وی بخش عمده ای از فاضلاب شهری از طریق چاه های جذبی دفع می شود و تلاش می شود برای سال آینده 50 کیلومتر دیگر به این سیستم  وصل شود که در مجموع با این روند حدود 50 درصد کار سال آینده اجرا می شود.

 

حدادی تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبار، اجرای این طرح به بخش خصوصی واگذار شده است و برای تکمیل کار  300 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

 

حدادی به هزینه نصب انشعاب اشاره کرد و افزود: این هزینه برای منازل متفاوت است و تلاش شد تا هزینه این انشعاب برای شهروندان اقساطی شود.

 

رئیس شرکت آب و فاضلاب بروجرد تصریح کرد: با توجه به کمبود اعتبارات اجرای این طرح در اختیار پیمانکار بخش خصوصی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات