امام جمعه معمولان:

امام جمعه معمولان گفت:خرید تشک،تقویت ورزش های رزمی،احداث چمن و تامین امکانات اولیه ورزشی برای رشته تربیت بدنی دانشکده سما از مطالبات به حق ورزشی جوانان منطقه محروم معمولان است.

به گزارش لرستان خبر، حجت الاسلام احمد حکیمی  امام جمعه معمولان در شورای اداری این بخش با انتقاد از ادغام وزارت ورزش با سازمان ملی جوانان اظهار داشت:وزارت ورزش با توجه به گستردگی برنامه هایی که دارد با سازمان ملی جوانان ادغام شد که این اقدام باعث کم رنگ شدن حقوق ومطالبات نسل جوان شد.

وی بیان کرد:سازمان جوانان در گذشته نسبت به کارهای فرهنگی وقرآنی جوانان کمک های خوبی می کرد که متاسفانه با تشکیل وزارت ورزش وامور جوانان این گونه اقدامات در سطح وزارتخانه و به تبع سازمان های زیرمجموعه استانی وشهرستانی کم رنگ شده است.

امام جمعه معمولان با تاکید براینکه در این شهر باید دفتر نمایندگی اداره ورزش وامور جوانان راه اندازی شود گفت:به دلیل حجم بالای برنامه های ورزشی در پلدختر امکان بررسی مسائل ومشکلات ورزشی این بخش وجود ندارد که با راه اندازی این دفتر نمایندگی،مسائل ومشکلات مرتفع می شود.

وی با بیان اینکه یک جوان با صرف هزینه 100میلیونی توانسته سالن کشتی در شهر احداث کند گفت:ورزش واقعا در معمولان محروم مورد کم لطفی هایی قرار گرفته و ما با همکاری مسئولین محلی توانستیم به علاقه مندان به ورزش کمک معنویی انجام دهیم.

وی احداث زمین چمن فوتبال را در معمولان از دغدغه های اصلی جوانان این منطقه دانست و گفت:سازمان ورزش و امور جوانان لرستان در خصوص ایجاد شبکه آبیاری و کاشت چمن با همکاری سایر ادارات متولی اقدامات لازم را انجام دهد تا حداقل بتوانیم یکی از بسترهای ورزشی در این بخش را فراهم کنیم و باخرید یک امتیاز تیم فوتبال به نام معمولان این ظرفیت ها را شکوفا کنیم.

امام جمعه معمولان با اشاره به راه اندازی رشته تربیت بدنی در دانشکده سما این بخش ادامه داد:دانشجویان این رشته از داشتن امکانات اولیه مثل توپ وتور محروم هستند .

وی در ادامه با انتقاد از تخصیص های میلیاردی برای برخی پروژه های عمرانی گفت:دولت برای احداث برخی پروژه های عمرانی اعتبار میلیاردی تخصیص می دهد در نهایت از این اعتبار،یکصد وپنجاه میلیون تومان تخصیص پیدا می شود که این میزان بودجه به یک بارندگی و صرف در باسازی پی پروژه تمام می شود که نیازمندیم در این خصوص دولت تدبیری در راستای تجمیع اعتبارات داشته باشد.

انتهای پیام/

منبع: بیان روز

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات