رئیس سازمان مدیریت بحران کشور درخرم‌آباد:

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه در پروژه‌ها نظارت درست و دقیق انجام نمی‌شود، گفت: برای جلوگیری از پرتی و هدر‌رفت منابع باید بر روی پروژه‌ها و ساخت‌وسازها نظارت‌های خوب‌صورت گیرد.

به گزارش لرستان خبر، اسماعیل نجار ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که با حضور استانداران ادوار لرستان و همچنین لرستانی‌های استاندار برگزار شد، با اشاره به بازدید صورت گرفته از پروژه‌های استان لرستان اظهار داشت: در استان کار بسیار بزرگ و عظیمی برنامه‌ریزی و ساماندهی شده که با توجه به ظرفیت لرستان سبب رسیدن استان به جایگاه مطلوب خود می‌شود.

وی با تأکید به اینکه مجمع استانداران یک ظرفیت خوب ازنظر فکری و تجربی است، افزود: بیش از 250 استاندار ادوار مختلف در شرایط گوناگون با مشکلات متعدد نماینده دولت در استان‌ها بوده‌اند عضو این مجمع هستند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور عنوان کرد: گزارش‌های ارائه‌شده از سوی استاندار لرستان نشان از همت والا و اراده قوی دارد که با وحدت و انسجام بستری توأم با آرامش برای کار و تلاش در راستای پیشرفت و توسعه این استان به وجود آمده است.

وی با اشاره به وجود ضعف ساخت‌وسازهای انجام‌شده در کشور بیان کرد: به دلیل ضعف در ساخت‌وسازها هدر رفت و پرتی منابع زیادی وجود دارد، برای مثال قرار است که از یک مدرسه ساخته‌شده 100 سال استفاده شود درصورتی‌که بعد از 10 سال خراب می‌شود یا آسفالت انجام‌شده بعد از دو سال نیازمند روکش می‌شود.

نجار بیان کرد: ما تنها در کشور منابع را هزینه می‌کنیم این درحالی‌که است که بهره‌برداری از این منابع کم است، باید کارها درست، علمی و با نظارت دقیق انجام گیرد.‌

وی بابیان اینکه در پروژه‌ها نظارت درست و دقیق انجام نمی‌شود، خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از پرتی و هدر رفت منابع باید بر روی پروژه‌ها و ساخت‌وسازها نظارت‌های خوب‌صورت گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به اشاره به فرارسیدن ایام نوروزی و نزدیک شدن به چهارشنبه‌سوری گفت: باید فکر کنیم در شب چهارشنبه‌سوری برای قدردانی از شهیدان آتش‌نشان حادثه پلاسکو چه‌کاری انجام دهیم و از طرف دیگر باید برای جلوگیری از به وجود آمدن مشکل در هنگام مسافرت‌های نوروزی به اخطاریه‌ها و اطلاعیه‌ها توجه کنیم.

وی اظهار داشت: مجمع استاندارهای سراسر کشور در خدمت ملت ایران خواهند بود و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام خواهند برداشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات