مدیر‌عامل شرکت گاز لرستان گفت: در شهرستان‎های دورود، ازنا و احتمالا بروجرد عملیات گازرسانی به پایان می‎رسد.

به گزارش لرستان خبر، حشمت الله شمس خرم‌آبادی با بیان اینکه در مسیر اجرای پروژه‌های گاز رسانی معارضینی وجود دارد، اظهار کرد: در برخی جاها مردم همکاری دارند و در جاهایی همکاری نمی‌کنند در هر مسیری که کار می‌کنیم، با مسائلی از این دست مواجه‌ایم.

وی ادامه داد: کافی است در مسیر اجرای پروژه یک نفر جلوی کار را بگیرد، همین موضوع سبب می‌شود پروژه به تاخیر بیفتد.

شمس خرم ‎ آبادی با اشاره به اینکه علیرغم اینکه با نظر کارشناسان رسمی به معارضین خسارت پرداخت می شود، افزود: برخی اوقات خیلی‌ها به نظر کارشناس رسمی اعتراض دارند و قبول نمی‌کند و این مهم باعث می‌شود در مسیر پروژه با مشکلاتی مواجه شویم.

وی اضافه کرد: در طول مسیر پروژه‌ای که اجرا می‎کنیم، بخش قابل توجهی از اعتبارات برای پرداخت خسارت به معارضین هزینه می‎شود.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان با بیان اینکه امسال در شهرستان رومشکان گازرسانی به پایان رسید، عنوان کرد: با پروژه‎هایی که در دورود، ازنا و احتمالا بروجرد شروع شده کردیم، امیدواریم سال آینده در شهرستان‌های فوق گازرسانی به پایان برسد و سبز معرفی شوند.

شمس خرم‎آبادی گفت: پایان گاز رسانی به این معنا نیست که 100 درصد این مهم انجام شده است، بلکه ممکن است در مناطق دور افتاده‎ای، روستاهایی باشند که از نعمت گاز بهره مند نیستند که امکان گازکشی از مسیر برای آنان وجود نداشته باشد.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات