نماینده ولی فقیه در لرستان:

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ملی شدن صنعت نفت را نقطه عطفی در تاریخ سیاسی و اقتصادی ایران دانست و گفت: با ملی شدن صنعت نفت دست بیگانگان از ایران قطع شد.

به گزارش لرستان خبر، آیت ‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه ‌های نماز جمعه این هفته خرم آباد در مصلی الغدیر این شهر با اشاره به اینکه انگلیس تمام مراحل نفت را در ایران در استعمار خود داشت، افزود: هر گامی که در راستای انقلاب اسلامی برداشته شود ارزشمند بوده و هر آنچه باعث قطعی دست دشمنان شود مایه افتخار است.
وی ادامه داد: هر عهد و پیمانی که باعث از بین رفتن استقلال ایران شود از نظر مردم مردود است و تاریخ از آن به بدی یاد می‌ کند.
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: سندی توسط یونسکو برای ایران تهیه شده است که هنوز محتوای آن معلوم نیست البته هر سندی که یونسکو برای ایران تهیه کند با آرمان های انقلاب اسلامی سازگاری ندارد.
وی با تاکید بر لزوم آگاهی مردم از محتوای این سند افزود: باید دید این سند با سند تحول بنیادین وزارت علوم که توسط رهبری تعیین شد چه تناسبی دارد.
آیت الله میرعمادی با اشاره به ولادت حضرت فاطمه زهرا و تبریک روز زن گفت: ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) پایان دوران خرافات و ظلم و ستم بر زنان و معرفی جایگاه زن در نظام آفرینش بود.
وی با بیان اینکه زن به واسطه ولادت فاطمه زهرا(س) شخصیت پیدا کرد، افزود: حلقه وصل میان نبوت و امامت فاطمه زهرا(س) است.
وی پاکدامنی و حضور سالم در جامعه را هویت زن مسلمان دانست و اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی زنان ایران؛ عزمت و شخصیت پیدا کردند.
نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: امروزه در دنیای غرب نگاه به زن نگاه کاسب گرانه است و اهداف آنها در بعد شهوانی و منافع اقتصادی خلاصه می‌ شود.
وی گفت: زنان در غرب خانواده و آسایش و آرامش ندارند چرا که هویت زنانه آنان در غرب گرفته شده است.
وی افزود: استکبار جهانی با تهاجم فرهنگی به دنبال آن است که نقش هویت زنان را در جامعه برچیده و بتواند حاکمیت کند.
آیت الله میرعمادی اظهار کرد: امروزه در جامعه وضعیت حجاب نگران‌ کننده بوده و حجاب زنان در جامعه مایه تأسف و تحت تاثیر تهاجم فرهنگی قرار گرفته است.
وی افزود: اگر هویت زن مسلمان خدشه دار شود خانواده و جامعه آسیب می‌ بیند.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به نزدیک شدن ولادت امام خمینی(ره) در روز 20 جمادی الثانی گفت: سراسر زندگی امام خمین(ره) الگو است چراکه برای مادر خود ارزش و برای همسرش تکریم قائل بود.
وی با بیان اینکه نظم، جوانمردی و توجه به محرومان در سلوک اجتماعی حضرت امام الگو بوده است، افزود: ایستادگی در برابر ظلم، ستم و استکبار، سازش ناپذیری، تاکید بر وحدت امت اسلامی، تاکید بر ارتباط ایران با کشورها بر سه اصل حکمت عزت و مصلحت الگوی سیاسی امام بوده است.

 

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات