مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان:

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان گفت: ۳۹ دوربین ثبت تخلف و ۱۹ دوربین نظارت تصویری فعال و محورهای استان لرستان را رصد می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، علی زندی فر اظهار داشت: جهت خدمات‌رسانی بهتر در ایام نوروز در دو حوزه حمل‌ونقل و راهداری برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه محورهای شریانی واصلی استان لکه‌گیری شده و تمام نقاط حادثه‌خیز آشکارسازی شده است افزود: 118 نقطه حادثه‌خیز در استان وجود دارد که 42 نقطه پرحادثه است و تا حد امکان رفع مشکل شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان با اشاره به اینکه تمام چراغ‌های چشمک‌زن در سطح محورهای استان به‌روز شده است عنوان کرد: 39 دوربین ثبت تخلف در محورهای استان نصب‌شده و 19 دوربین نظارت تصویری جاده‌ها را رصد می‌کند.

وی بیان کرد: مرکز 141 اطلاعات راه‌ها را هر 15 دقیقه به‌روز می‌کنند؛ 13 گشت راهداری ایام نوروز در سطح استان فعال‌شده است و 250 اکیپ زمستانی نیز به‌صورت آماده‌باش هستند.

زندی فر تصریح کرد: تمام محورهای شریانی و اصلی خط‌کشی شده است و محورهای گردشگری ازجمله بیشه، گهر و آبشار نوژیان لکه‌گیری، بهسازی، خط‌کشی و پرتگاه‌ها را نیز حذف کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: امسال برای نخستین بار تمام ورودی‌های گردشگری استان اطلاع‌رسانی شده ورودی و خروجی شهرها تا قبل از شروع ایام نوروز ساماندهی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان لرستان بابیان اینکه 250 دستگاه اتوبوس در ایام نوروز کار جابه‌جایی مسافر را انجام می‌دهد گفت: یکی از مشکلات در این زمینه استفاده کم مسافران از ناوگان حمل‌ونقل است که در این بخش ضرر دهی داریم.

وی اظهار داشت: مراکز معاینه فنی استان آماده‌به‌کار است؛ رانندگان بازآموزی و مدیر فنی‌ها آموزش داده‌شده‌اند و برای اولین بار امسال پنج هزار اصله نهال در مناطق برف‌گیر استان کاشت شده است.

زندی فر افزود: نواقص مجتمع‌های خدمات رفاهی در سه مرحله از سه ماه پیش بررسی‌شده و در حال حاضر سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌های مجتمع‌های خدمات رفاهی مجهز شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات