مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان:

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۳ هزار و ۲۹۰ خانوار در قالب ۴۷ هزار و ۷۹۲ مسافر نوروزی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند.

به گزارش لرستان خبر، خدا نظر دریکوند اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر تاکنون آموزش‌وپرورش لرستان 13 هزار و 290 خانوار را در قالب 47 هزار و 792 نفر پذیرش‌ و اسکان داده است.

وی افزود: 890 خانوار در قالب 6774 نفر مهمان نوروزی در روز سوم فروردین‌ماه، 5648 نفر در قالب 1864 خانوار در روز چهارم فروردین‌ماه و 6233 نفر در قالب یک 1728 خانوار در مراکز اقامتی آموزش‌وپرورش لرستان اسکان یافتند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان عنوان کرد: آموزش‌وپرورش از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کند تا مهمانان نوروزی بتوانند با آرامش خاطر لحظات خوشی را در اماکن و جاذبه‌های گردشگری استان لرستان سپری کنند.

وی بیان کرد: 200 آموزشگاه در قالب دو هزار کلاس، پنج مرکز آموزشی رفاهی معلم، یک اردوگاه دانش‌آموزی و دو پردیس فرهنگیان برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شده است.

دریکوند بابیان اینکه 450 نفر عوامل اجرایی در مراکز رفاهی آموزش‌وپرورش لرستان کار خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را انجام می‌دهند تصریح کرد: کارشناسان استان با حضور در مراکز اسکان روند خدمات‌رسانی به مهمانان نوروزی را ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات