مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان خبر داد

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: تیم‌ تخصصی پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با همکاری موسسه تامین درمان بسیجیان استان به منطقه کم برخودار ریمله از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شدند.

به گزارش لرستان خبر، نبی اله شمس اظهار داشت: هشتم فروردین ماه 96  با مساعدت  سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان  ‏وهمکاری موسسه تامین درمان بسیجیان استان  تیم تخصصی و فوق تخصصی  پزشکی  به منطقه کم برخودار ریمله از توابع شهرستان خرم آباد اعزام شد.

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل فوق تخصص اطفال، متخصص عفونی، پزشکان عمومی، دندانپزشک، ماما، پرستار، داروساز، کارشناس مبارزه با بیماریها و دانشجویان رشته های پزشکی و پیراپزشکی  تیم را برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه همراهی کردند.

 مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام گفت: علاوه بر ویزیت رایگان دارو نیز به صورت رایگان ارائه شد.

وی با بیان اینکه با اعزام این تیم تخصصی به منطقه حداقل  به 300 نفر خدمت‌رسانی و بیش از 500 نوع خدمت ارائه شده است عنوان کرد: از یک روز پیش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با همکاری شبکه بهداشت و بهورزان منطقه در قالب کاروان‌های محرومیت‌زدایی به مناطق محروم منطقه اعزام و اقدام به بیماریابی کرده و افراد نیازمند جهت درمان راهنمایی شده بودند.

شمس با اشاره به دیگر خدمات در این اعزام بیان کرد: خدمات دندانپزشکی با همکاری موسسه تامین درمان بسیجیان استان همراه با توزیع خمیر دندان و مسواک به ساکنین این منطقه به طوررایگان ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان تصریح کرد: در این اعزام برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های عفونی، آموزش‌بهداشت دهان و دندان و راههای پیشگیری توسط کارشناسان مربوطه و توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز و ضدعفونی و کلرزنی منابع آب شرب از دیگر خدمات خداپسندانه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات