اعتبارات لازم برای مناسب‌سازی پیاده‌روهای خیابان‌های خرم‌آباد در نظر گرفته شد و در روزهای پایانی سال 95 شاهد اجرای طرح مناسب‌سازی در خیابان ناصرخسرو بودیم...

به گزارش لرستان خبر، عضو شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اعلام این خبر گفت: پیاده‌روهای برخی خیابان‌ها مانند ناصر خسرو، شفا و اطراف آنها با توجه به بالا بودن شیب، عبور و مرور را برای مردم سخت کرده است. به همین دلیل مناسب‌سازی این خیابان‌ها مورد تاکید اعضای شورای شهر و مدیریت شهری قرار گرفته و اعتبارات مناسبی نیز برای تحقق این هدف در نظر گرفته شده است.
«رستم کوشکی» با اشاره به آغاز عملیات مناسب‌سازی خیابان ناصرخسرو در روزهای پایانی سال 95 افزود: مبلغ 400 میلیون تومان برای سامان‌دهی و مناسب‌سازی این خیابان در نظر گرفته شده و بی‌گمان تکمیل این طرح در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.
وی با تاکید بر اهمیت اجرای این طرح، عنوان کرد: با توجه به شیب زیاد این خیابان‌ها شاهد پیاده‌روهای پلکانی هستیم که حتی عبور و مرور را برای مردم عادی هم با مشکل مواجه کرده‌اند و این پلکان‌ها برای افراد معلول سخت و غیرقابل عبور هستند. با اجرای این طرح شاهد مناسب سازی این معابر برای عبور و مرور معلولان و جانبازان خواهیم بود و این افراد نیز می‌توانند به راحتی در معابر عمومی تردد کنند.
کوشکی ادامه داد: در 3 سال گذشته اقدامات مناسبی برای بهبود وضعیت پیاده‌روهای اصلی شهر انجام شده است. به عنوان نمونه علاوه بر خیابان ناصر خسرو مناسب‌سازی پیاده‌رو خیابان مطهری هم در دستور کار قرار گرفته است و تکمیل آن نیز در اولویت‌های اصلی قرار دارد. امیدواریم در سال 96 اعتبارات مناسبی برای مناسب‌سازی معابر و پیاده‌روهای سطح شهر تخصیص داده شود و طرح‌های در دست اجرایی که از سال گذشته آغاز شده، در سال جدید تکمیل شوند همچنین شاهد افزایش سطح خدمات‌رسانی به همشهریان خرم‌آبادی باشیم.

 

انتهای پیام/

منبع: همشهری

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات