اورژانس هوایی لرستان برای نجان جان 11 بیمار ومصدوم 9 پرواز در مناطق صعب العبور انجام داد.

به گزارش لرستان خبر، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ،خدمات بهداشتی ودرمانی استان گفت : در چهاردهمین روز سال اورژانس هوایی لرستان با انجام 9 پرواز 11 بیمار ومصدوم در مناطق سخت گذر استان های لرستان وخوزستان را به بیمارستان های تامین اجتماعی خرم آباد و شهید ولیان الیگودرز منتقل کردند.
دکتر ساکی افزود : اورژانس هوایی لرستان با انجام این تعداد سورتی پرواز ، رکورد پرواز در یک روز را هم تا کنون در لرستان برای نجات بیماران ومصدومان جوادث شکست.
 به گفته این مقام مسئول بالگرد اورژانس هوایی خرم آباد با هماهنگی ستاد هدایت و عملیات بحران دانشگاه علوم پزشکی لرستان  در7 عملیات پروازی به مناطق سخت گذر گلی چاس، پز مودل ، عباسی ، آبگزک وسوی  لرستان 5  مادر باردار و 2 بیمار قلبی و تنفسی و یک مورد سقوط از ارتفاع و یک مورد شکستگی لگن را پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان تامین اجتماعی خرم آباد و بیمارستان شهیدولیان الیگودرز منتقل کردند. 
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین گفت : بالگرداورژانس هوایی شهرستان الیگودرز در دو پرواز جداگانه  به مناطق دارموری خوزستان  یک مادرباردار 20 ساله و یک بیمار قلبی 42 ساله را بعد از اقدامات اولیه درمانی  به بیمارستان شهیدولیان الیگودرز منتقل کردند.
اورژانس هوایی لرستان با دو بالگرد مستقر درشهرهای خرم آباد والیگودرز از ابتدای طرح امداد نوروزی تا امروز تعداد 28  عملیات پروازی انجام داده و 45 مصدوم و بیمار را به بیمارستانهای مختلف استان منتقل کرده است.
  اورژانس هوایی لرستان یکی از فعالترین مراکز اورژانس هوایی کشور است که از زمان راه اندازی از مهرماه 93 تاکنون بیش از 500 ماموریت پروازی انجام داده و به تعداد بیش از 1000 بیمار و مصدوم مختلف خدمات درمانی مناسب ارائه نموده است .
 
 
انتهای پیام/

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات