مدیرعامل شرکت گاز لرستان از گازرسانی به 223 روستای استان در سال قبل خبر داد.

به گزارش لرستان، حشمت‌الله شمس خرم‌آبادی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر 992 روستای استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند، افزود: از این تعداد روستا طرح گازرسانی به 223 مورد در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.


 وی ادامه داد: در سال جاری نیز گازرسانی به روستاها اولویت نخست شرکت گاز استان بوده و در همین راستا طرح گازرسانی به 200 روستا در دست اجراست.

شمس خرم‌آبادی اضافه کرد: در همین راستا کار گازرسانی به 115 روستای دیگر استان مراحل طراحی و مطالعاتی را می‌گذرانند و در آینده نزدیک در صورت تامین منابع مالی گازرسانی به این روستاها اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان خاطرنشان کرد: در سال جاری با تلاش و کار دوچندان سعی مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان عمل کردن به منویات مقام معظم رهبری در تحقق بخشیدن به شعار امسال است.

وی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 99 درصد جمعیت شهری استان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و 72 درصد جمعیت روستایی نیز از گاز استفاده می‌کنند که از استانداردهای کشوری بالاتر است و طی امسال با گازرسانی به شمار بیشتری از روستاهای استان این رقم از حد استاندارد کشوری بسیار فراتر خواهد رفت.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات