رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم‌آباد:

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم‌آباد گفت:۲۰ منطقه در شهر خرم‌آباد برای تبلیغات میدانی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و ریاست جمهوری شناسایی می‌شود تا عدالت در تبلیغات رعایت شود.

به گزارش لرستان خبر، جافر وفایی ظهر امروز در جلسه کمیسیون خدمات شهری خرم‌آباد که در سالن جلسات شورای شهر خرم‌آباد برگزار شد اظهار داشت: باید مسئله اقتصاد مقاومتی و اشتغال را  در سرلوحه کار خود قرار دهیم و اقدام کنیم تا در آینده رضایتمندی جامعه را به دنبال داشته باشیم.

وی در رابطه با ساماندهی تبلیغات کاندیداهای شورای اسلامی شهر در دوره پنجم و ریاست جمهوری افزود: امروز با برنامه‌ریزی‌هایی که می‌شود در نظر داریم بتوانیم در زمان برگزاری انتخابات با یک ساماندهی خوب تبلیغاتی هم سبب بالا رفتن مشارکت مردم در امر انتخابات باشیم و هم فضای محیطی شهر را طوری آماده کنیم که مورد بهره‌برداری تبلیغات مثبت قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم‌آباد عنوان کرد: در بحث تبلیغات می‌خواهیم یک فضای منفی ایجاد نشود و مردم بتوانند از کاندیداهایی که رقابت می‌کنند و در میدان انتخابات حضور دارند شناخت پیدا کنند چراکه این حق مردم است که در جریان فعالیت‌های کاندیداها  باشند.

وی بیان کرد: کاندیداهای انتخابات می‌توانند  توانمندی‌های خود را به‌صورت قانونی و قانون‌مند به اطلاع مردم برسانند و ما نیز به‌عنوان اعضای شورای شهر و شهرداری خرم‌آباد باید این زمینه را فراهم کنیم تا مردم و کاندیداها در کمال آرامش و رعایت قانون و حق‌وحقوق شهروندی  تبلیغات میدانی خوبی را داشته باشند و مردم بتوانند به‌درستی انتخاب کنند. 

وفایی تصریح کرد: هدف ما از تبلیغات میدانی این است نگذاریم آشفتگی تبلیغاتی سبب تشویش اذهان عمومی‌شود و مردم را سردرگم کند بنابراین بر اساس پیشنهاداتی که مطرح‌شده بناست 20 منطقه در شهر خرم‌آباد برای این موضوع شناسایی شود تا عدالت در تبلیغات رعایت شود از این‌رو ایستگاه‌هایی مشخص می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر خرم‌آباد از در رابطه با فعالیت‌های شورای شهر در نوروز 96  خاطرنشان کرد: برگزاری موسیقی محلی یکی از کارهای حائز اهمیت امسال در نوروز بوده است.

به گزارش تسنیم در این جلسه علی‌محمد خانی معاون خدمات شهری خرم‌آباد از طرف شهردار خرم‌آباد به‌عنوان  رئیس نظارت بر تبلیغات انتخابات  سال 96 خرم‌آباد منصوب شد و حکم انتصاب وی توسط مسئول کمسیون خدمات شهری خرم‌آباد در جلسه قرائت شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات