۲۸ مورد بازرسی از داروخانه‌های شبانه‌روزی لرستان در ایام نوروز صورت گرفت.

به گزارش لرستان خبر، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اعلام این مطلب گفت: به منظور فرهنگسازی  و آگاهی بخشی در ایام نوروز و در راستای خدمات‌رسانی به مسافران و ارتقای آگاهی و اطلاع رسانی عمومی اقدام به نصب بنر و توزیع پمفلت های آموزشی خصوصا با محوریت معرفی نشانگرهای راهنمای تغذیه ای به تعداد 3 هزار عدد کرده ایم.

«رضا سپهوند» افزود: پخش ۷۰ تیزر تلویزیونی به منظور اطلاع رسانی عمومی در زمینه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی، نکات مهم مصرف مواد غذایی در سفر، افزودنی های مجاز در مواد غذایی، کاهش نمک، قند و چربی های خوراکی، ایمنی مصرف مواد غذایی درنوروز و مسمومیت های غذایی از دیگر اقدامات این معاونت بوده است.

وی تاکید کرد: ۳۱ مورد بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش اقلام غذایی و بهداشتی در قالب گشت مشترک ازجمله فعالیت‌های مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در ایام نوروز بوده است.

سپهوند در خصوص بازرسی از داروخانه های شبانه روزی در ایام نوروز بیان کرد: در این ایام ۲۸ مورد بازرسی از داروخانه های شبانه روزی در ساعات اداری و غیر اداری از سوی کارشناسان دارویی این معاونت انجام شده است. در همین راستا کارشناسان آزمایشگاه معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بالغ بر ۲ هزار و ۳۸ مورد نمونه موادغذایی، مایعات مشکوک و محصولات آرایشی و بهداشتی را مورد بررسی قرار دادند.

 

انتهای پیام/

منبع: همشهری

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات