رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: 14 مورد ساخت و ساز غیرمجاز که بیشتر در مناطق گلدشت و ونایی بروجرد ساخته شده بودند با حکم قضایی تخریب شد و در مجموع سه هزار و 125 متر به اراضی زراعی و باغی بازگشت.

به گزارش لرستان خبر، رضا امینی" رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: متاسفانه برخی از افراد سود جو در اراضی کشاورزی اقدام به ساخت و سازهای غیر مجاز می کنند و گاهی با تغییر کابری این ساخت و سازها را انجام می دهند.

 

وی اضافه کرد: در سال گذشته 14 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در بروجرد که بیشتر در مناطق ونایی و گلدشت بودند تخریب شدند که از این تعداد هفت مورد  با حکم قضایی و هفت مورد دیگر نیز با شکایت، خود فرد اقدام به تخریب کرده بود.

 

به گفته وی 385 متر از طریق تخریب و قلع و قمع و 2 هزار و 740 متر خود افراد بعد از شکایت و پیگیری تخریب کردند و در مجموع سه هزار و 125 متر به اراضی باغی و زراعی برگشت.

 

امینی اظهار داشت: در سال 94 تعداد ساخت و سازهای غیر مجازی که تخریب شدند 12 مورد اما در سال 95 تعداد تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز 14 مورد بوده و در راستای جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز گشت زنی در این مناطق وجود دارد.

 

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد با اشاره به سامانه 131 افزود: این سامانه برای اطلاع از ساخت و سازهای غیر مجاز است و شهروندان در صورت مشاهده هر گونه ساخت و ساز غیر مجاز سریعا مورد را به سامانه 131 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات