رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان:

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان گفت: اورژانس هوایی استان لرستان برای نجات جان ۳ مصدوم در شهرستان‌های الیگودرز و خرم‌آباد به پرواز درآمد.

به گزارش لرستان خبر، حسینعلی رفایی اظهار داشت: امروز بالگرد اورژانس هوایی الیگودرز  طی دو مأموریت برای نجات جان دو مادر باردار در روستاهای پز و بونان الیگودرز به پرواز درآمد.

وی افزود: امروز طی تماس تلفنی با مرکز اورژانس الیگودرز و نیاز دو مادر باردار به خدمات درمانی بالگرد هوایی اورژانس به مناطق روستایی  پز و بونان الیگودرز اعزام شد.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی لرستان عنوان کرد: با توجه به صعب‌العبور بودن و عدم دسترسی راه زمینی با هماهنگی EOC دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بالگرد اورژانس هوایی شهرستان الیگودرز به این مناطق اعزام و این دو مادر باردار را تحت  مراقبت‌های پزشکی لازم به بیمارستان تخصصی شهید ولیان الیگودرز انتقال داد.

وی بیان کرد: ظهر امروز نیز طی تماس تلفنی به  اورژانس خرم‌آباد مبنی بر نیاز  مصدوم  32 ساله  مرد در منطقه تنگ پنج سپیددشت که از ناحیه لگن دچار شکستگی شده بود بالگرد اورژانس هوایی به این منطقه اعزام شد.

رفایی گفت: با توجه به صعب‌العبور بودن و عدم دسترسی راه زمینی با هماهنگی  EOC دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بالگرد اورژانس هوایی شهرستان خرم‌آباد به منطقه اعزام و این مصدوم  را پس از اقدامات اولیه درمانی به  بیمارستان شهید تأمین اجتماعی خرم‌آباد انتقال داد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات