نماینده مردم الیگودرز:

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از عملکرد ضعیف دولت در بحث اشتغال‌زایی هم در سطح ملی و هم در استانی انتقاد کرد و گفت: این که ادعا می‌شود دولت در لرستان ۱۷ هزار شغل ایجاد کرده، ادعایی بیش نیست.

گزارش لرستان خبر، "محمد خدابخشی" از عملکرد ضعیف دولت در بحث اشتغال‌زایی هم در سطح ملی و هم در استان لرستان انتقاد کرد و گفت: این که ادعا می‌شود دولت در لرستان 17 هزار شغل ایجاد کرده، ادعایی بیش نیست و در صورتی که چنین اتفاقی رخ داده است، دولت لیست این 17 هزار نفر را برای مردم لرستان منتشر کند.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه در حوزه زیرساخت‌ها، شهرستان الیگودرز هشتمین شهر در بین شهرهای استان لرستان است، تأکید کرد: فراهم ساختن زیرساخت‌های حمل‌ونقل، انرژی و ارتباطات از پیش‌نیازهای توسعه شهرستان به‌منظور اجرای پروژه اشتغال‌زایی است.
خدابخشی از مسئولان خواست نسبت به زیرساخت‌های لازم در الیگودرز اقدام کنند و گفت: هیچ نهادی در دولت متولی اشتغال‌زایی نیست و خود را در حوزه اشتغال پاسخگو نمی‌داند و وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی که مسئولیت قانونی دارد، متأسفانه بسیار منفعلانه برخورد می‌کند و برنامه‌ای برای اشتغال ندارد.
 
انتهای پیام/
منبع: خانه ملت
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات