افتتاح بهمن ۹۵؛بهره‌برداری وقتی دیگر

استخر پلدختر که حالا بیشتر از ۸ سال است مردم را منتظر نگه‌داشته با افتتاح وزیر ورزش هم‌رنگ بهره‌برداری به خود ندید، پروژه‌ای که به لیست افتتاحیه‌های صوری مسئولان اضافه شد.

به گزارش لرستان خبر، سید حمید رضا کاظمی نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: استخر شنای پلدختر پس از گذشت سه ماه که توسط وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد هنوز به بهره برداری نرسیده است.

وی گفت: با توجه به اینکه استخر شنای پلدختر  در یک آئین رسمی با حضوروزیر ورزش و جوانان، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد انتظار مردم این بود که فردای آن روز بتوانند از استخر استفاده کنند.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف افزود:  یکسری موانع کوچک مانند وصل گاز به  موتورخانه بهانه ای  برای بهره برداری مردم از این پروژه شده که انتظار می رود مدیریت ورزش و جوانان استان و شهرستان سریع نسبت به راه اندازی استخر اقدام کنند تا مردم از آن استفاده کنند.

کاظمی ادامه داد: در غیر این صورت موضوع را با وزیر ورزش و جوانان در میان خواهم گذاشت چرا که پسندیده و درست نیست وزیر ورزش یک مملکت استخر شنای یک شهرستان را افتتاح کند اما با گذشت سه ماه مردم نتوانند از آن استفاده کنند.

وی افزود: این گونه مسائل سوالاتی در ذهن مردم متبادر می سازد که مسئولان تنها به صورت نمادین پروژه ای را افتتاح می کنند، بنابر این برای تعیین تکلیف استخر شنای پلدختر به مسئولان استان و شهرستان تذکر و اخطار مجدد می دهم یا در مجلس شورای اسلامی این تذکر را به وزیر ورزش و جوانان می دهم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم یک شهرستان باید سه ماه به خاطر وصل «پیچ گاز» موتور خانه استخر منتظر بمانند، انتظار می رود با وجود گرمسیری منطقه در کوتاه ترین مدت مشکل استخر شنا حل شود.

کاظمی گفت: چنانچه به مانند سابق جوانی از این شهرستان در فصل گرما به خاطر شنا در رودخانه کشکان غرق شود، بدانند نه خدا و نه مردم آنها را نمی بخشند و من به عنوان نماینده مردم در این زمینه کوتاه نخواهم آمد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات