فرمانده انتظامی لرستان از کشف ۲۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در این استان خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، سردار محمد قنبری صبح شنبه در جمع خبرنگاران از کشف ۲۲۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان دورود خبر داد و اظهار داشت: در بازرسی از انبار مورد نظر این میزان سوخت قاچاق از نوع نفت سفید کشف و ضبط شد.

وی گفت: در این رابطه دو نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر اینکه طرح های عملیاتی مبارزه با قاچاق کالا به صورت برنامه ریزی شده در استان به اجرا گذاشته می شود ادامه داد: پلیس با همکاری و همدلی مردم و دیگر دستگاههای مرتبط با این پدیده شوم مقابله خواهد کرد.

۳۸ کیلوگرم تریاک در پلدختر کشف و ضبط شد

سرهنگ صفر عبدالوند هم چنین صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارش های دریافتی مبنی بر وجود یک باند بزرگ و مخوف توزیع مواد مخدر نیروی انتظامی وارد عمل شد.

وی افزود: این باند که قصد جابجایی مواد مخدر را از استان های جنوبی به استان های غرب کشور داشت تحت تعقیب نیروی انتظامی شناسایی و در یک عملیات با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان منهدم شد.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت:در این رابطه هفت نفر دستگیر، مقدار ۳۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و دو دستگاه خودرو توقیف شد.

سرهنگ عبدالوند افزود: برای سیر مراحل قانونی متهمان پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی ضمن تقدیر از مشارکت مردم با پلیس اظهار داشت: همکاری و مشارکت مردمی با نیروی انتظامی موفقیت این نیرو را مضاعف می سازد.

فرمانده انتظامی پلدختر از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

 

انتهای پیام/

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات