به مناسبت اعیاد شعبانیه

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان گفت: ۳ تیم پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان به منطقه محروم اتیوند دلفان اعزام شدند.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ نبی اله شمس بیرانوند اظهار داشت: یازدهم اردیبهشت ماه 96  با مساعدت کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان دلفان سه تیم پزشکی به منطقه محروم اتیوند از توابع شهرستان دلفان اعزام شدند.

وی افزود: این تیم که شامل پزشکان عمومی، ماما، پرستار، داروساز، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها بودند برای ارائه خدمات رایگان به مردم این منطقه اعزام شدند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به خدمات پزشکی در این اعزام عنوان کرد: علاوه بر ویزیت رایگان دارو نیز به صورت رایگان ارائه شد.

وی با بیان اینکه با اعزام این تیم پزشکی به منطقه حداقل به 400 نفر خدمت‌رسانی و بیش از 600 نوع خدمت ارائه شده است، بیان کرد: علاوه بر خدمات درمانی پایش قند خون وفشار خون، مشاوره و خدمات مامایی همراه با توزیع خمیر دندان و مسواک به ساکنان این منطقه به صورت رایگان ارائه شد.

 شمس در رابطه با دیگر خدمات این اعزام گفت: در این اعزام برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های عفونی، آموزش‌بهداشت دهان و دندان و راه‌های پیشگیری توسط کارشناسان مربوطه ارائه و اقلام بهداشتی موردنیاز  توزیع شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات