پروازهای ایران‌ایر که قرار بود از روز دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه از مقصد تهران به خرم‌آباد و بالعکس برقرار شود، تاکنون انجام نشده است.

به گزارش لرستان خبر، چندی پیش مدیر کل منطقه‌ای ایران‌ایر و چند تن از مدیران ستادی هواپیمایی جمهوری اسلامی در دیدار با استاندار لرستان برای از سرگیری مجدد پروازهای خرم‌آباد- تهران و برگشت به گفت‌وگو پرداختند که برابر اعلام روابط عمومی استانداری، انجام پرواز از فرودگاه خرم‌آباد مورد تایید قرار گرفته بود.
به دنبال این توافق، مدیر فرودگاه خرم‌آباد نیز رسما" اعلام کرد که این پرواز از دوشنبه 11 اردیبهشت آغاز و از این پس هر دوشنبه پروازها توسط ایران ایر ادامه خواهد داشت.
غلامرضا بنی‌صدر اعلام کرده بود که این پرواز ساعت 10:25 دقیقه از تهران به خرم‌آباد انجام خواهد شد و ساعت 12:10 دقیقه نیز به تهران باز خواهد گشت؛ وی بهای فروش بلیت برای این پرواز را نیز مبلغ 71 هزار و 600 تومان اعلام کرده بود.
پیگیری‌های خبرنگار یافته حاکی است که اولین پرواز این شرکت هواپیمایی به خرم‌آباد که قرار بود روز دوشنبه صورت گیرد، باطل (کنسل) شده است.
نکته قابل‌توجه این که در برنامه اعلامی هفته بعد فرودگاه خرم‌آباد نیز، خبری از برقراری این پرواز نیست و گویا مذاکرات با مدیر کل منطقه‌ای ایران‌ایر و چند تن از مدیران ستادی هواپیمایی جمهوری اسلامی برای برقراری این پرواز، حاصلی نداشته و فعالیت شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در خرم‌آباد در هاله‌ای از ابهام است.

 

 

از پرواز شیراز هم خبری نیست
21 فروردین‌ماه 96 مدیرکل دفتر استاندار گفته بود که راه‌اندازی پرواز فرودگاه خرم‌آباد – شیراز در دستور کار مسوولان استان قرار گرفته است
این در حالی است که در همان تاریخ "مسعود بهرام نژاد" اظهار داشته بود که با توجه به نشست مشترک با معاونین عملیات و بازرگانی هواپیمایی سپهران و نظر به شرایط مطلوب فرودگاه خرم‌آباد و گزارش مساعد کارشناسان هواپیمایی سپهران انتظار می‌رود به‌زودی شاهد راه‌اندازی این پرواز در فرودگاه خرم‌آباد، شیراز باشیم.
حال با گذشت بیش از سه هفته از وعده مدیرکل دفتر استاندار لرستان، این قول عملی نشده و نتیجه مذاکرات برای برقراری این پرواز، قطعیت نیافته است.

راه‌اندازی پرواز فرودگاه خرم‌آباد – شیراز از مطالبات مردم لرستان است. 

پسندیده است که مدیران و مسؤولین استانی قبل انتشار هر وعده‌ایی، از انجام آن اطمینان حاصل کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: یافته

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات