افشاگری شهردار سابق خرم‌آباد:

به گزارش لرستان خبر، محمد مهرابی در جمع خبرنگاران با بیان این که اعضای شورای شهر اظهار داشتند که پروژه بهارستان بدون مصوبه شورا آغاز به کار کرده است، افزود: مگر می‌شود قرارداد پروژه میلیاردی را بدون مصوبه شورا انعقاد کرد؟ مصوب کردند اما جار زدند که مصوب نکرده‌ایم!

وی با اشاره به این که قرار شد تعداد ۵ تقاطع غیر هم‌سطح (آن‌هم به‌صورت روگذر) در سطح شهر اجرا کنیم، افزود: این تقاطع‌ها شامل بلوار بهارستان، بلوار ولایت، ابتدا وانتهای بلوار ۶۰ متری و بلوار شریعتی شده بود.

شهردار سابق خرم‌آباد با بیان این که بامطالعه وارد گود شدم و اسناد مربوطه در بایگانی شورای شهر، شهرداری و فرمانداری موجود است، گفت: طرح مطالعات پروژه بهارستان، قبل از ورود من وجود داشته است.
مهرابی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی طی مصوبه‌ای مبلغ ۷ هزار میلیارد اوراق مشارکت در اختیار دولت قرارداد که شهرداری‌ها آن را جذب کنند و پروژه اجرا کنند.
وی گفت: اوراق یک نوع وام است و فقط درجایی استفاده می‌شود که ارزش‌افزوده داشته باشد.
شهردار سابق خرم‌آباد با بیان این که قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) پیمانکارِ قوی بود و این را یک فرصت دانستیم، افزود: ۱۲ پروژه را با ۱۵۰ میلیارد تومان تعریف کردیم که قرار بود نیمی از اعتبار پروژه را دولت تأمین کند و الباقی را از طریق املاک شهرداری تأمین کنند.
مهرابی اظهار کرد: تعهد دادیم با پنجاه‌پنجاه جلو برویم اما پس از مدتی استانداری اعلام کرد ۸ درصد تأمین منابع می‌کند یعنی ۴۲ درصد اختلاف! حال که دیدیم وضعیت این‌گونه است و باعث ضرر خواهد شد، پروژه را ۴۸ کردیم.
وی با بیان این که بعد از خروج من از شهرداری، یک هجمه ناجوانمردانه‌ای در سطح وسیعی در خرم‌آباد پخش شد که محمد مهرابی را در حال عبور از مرز دستگیر کردند و در یخچال‌هایشان پول‌های میلیاردی درآورده‌اند!
شهردار سابق خرم‌آباد با بیان این که عده‌ای از اعضای شورای شهر با سازمان تاکسی‌رانی هماهنگ کردند و از تاکسی که بهترین وسیله برای پخش شایعات بود استفاده کردند، اضافه کرد: متأسفانه این شایعه را پخش کردند و شایعه در حدی بود که دوستان و آشنایان برای اینکه باور کنند من فرار نکرده‌ام در محل کارم به بهانه‌های مختلف حضور پیدا می‌کردند و باور کردند که من دستگیر نشده‌ام.

مهرابی با اشاره به این که از چند نفر انتظار داشتم در این مدت، چند دقیقه‌ای در خصوص شایعات تکذیبیه اعلام کنند، افزود: با عنایت به الطاف الهی در هر محفل چند نفره، خوشبختانه یک نفر همیشه بود که می‌گفت فلانی در زندان نیست و این موارد کذب محض است.

 

 مصطفی باقری

 

 

انتهای پیام/
منبع: یافته

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات