معاون پیشگیری دادگستری لرستان:

معاون پیشگیری دادگستری لرستان با بیان اینکه به همان میزانی که خانواده از آسیب‌های اجتماعی به دور باشد به همان میزان پیشرفت می‌کند، گفت: امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است که همین امر باعث کاهش میزان سرانه مطالعه کتاب شده است کمااینکه در فضای مجازی انواع شیرینی و سم وجود دارد .

به گزارش لرستان خبر، قاضی محمدتقی شاه‌کرمی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی که ما با آن سر و کار داریم به‌صورت آنلاین در جامعه ظهور و بروز پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه طبق پژوهش‌ها و بررسی‌های در جامعه ۲۱ آسیب بررسی و شناسایی شده است، عنوان کرد: چهار آسیب شاخص جامعه اعتیاد، طلاق، حاشیه‌نشینی و امنیت اخلاقی هستند.

این مسئول با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) عام است، اضافه کرد: اصحاب رسانه چشمان‌ باز جامعه هستند و باید تمام مطالب و موارد مبارزه با آسیب‌های اجتماعی را بیان کنند. 

شاه‌کرمی مطرح کرد: تحکیم بنیان خانواده اساسی‌ترین اصل جامعه است این در حالیست که به همان میزانی که خانواده از آسیب‌های اجتماعی به دور باشد به همان میزان پیشرفت می‌کند.

معاون پیشگیری دادگستری لرستان تصریح کرد: امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است که همین امر باعث کاهش میزان سرانه کتاب شده است کمااینکه در فضای مجازی انواع شیرینی و سم وجود دارد.

انتهای پیام/

ایسنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات