در جمع خبرنگاران مطرح شد؛

مدیر عامل شرکت توزیع برق لرستان گفت: پتانسیل احداث ۳۰ نیروگاه گازی تولید انرژی در لرستان وجود دارد.

به گزارش لرستان خبر، فریدون خودنیا ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران در خصوص افزایش تولید انرژی برق اظهار داشت: برنامه ریزی های مدون و علمی بسیار خوبی در این خصوص انجام شده و نتایج قابل قبولی نیز تا کنون محقق شدهاست.

وی گفت: اهداف ما در راستای افزایش تولید انرژی در قالب مشارکت با سرمایه گذاران بخش خصوصی تعیین شده و خوشبختانه طی چند ماه گذشته دو نیروگاه گازی تولید پراکنده انرژی در شهرستانهای بروجرد و الیگودرز احداث و اخیرا به بهره برداری رسیدند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان ضمن دعوت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در راستای احداث نیروگاههای تولید پراکنده و مقیاس کوچک بیان داشت: استان لرستان پتانسیل احداث ۳۰ نیروگاه گازی تولید انرژی را داراست و برنامه های مقدماتی آنها تدوین شده است.

خودنیا با اشاره به اینکه بسترهای مطالعاتی و علمی برای اجرای فرصت های ارزشمند نیروگاهی کاملا مهیاست بیان داشت: با رایزنی های همه جانبه ای که با مقامات ارشد استان و همچنین مدیر عامل محترم شرکت توانیر صورت گرفته تمام تلاش خود را راستای تسهیل کردن زمینه سرمایه گذاری توسط بخش خصوصی در این حوزه انجام داده و بوروکراسی های اداری را بسیار ساده کرده ایم تا بخش خصوصی بدون دغدغه فکری وارد این عرصه شود و بتواند سرمایه خود را در این خصوص به کار گیرد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات