همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم خرم آبادی؛

چهارم خرداد ماه امسال همزمان با اولین سالگرد شهادت شهید «رضا رستمی‌مقدم» مستند این شهید والامقام رونمایی می شود.

به گزارش لرستان خبر، یکمین سالگرد شهید «رضا رستمی مقدم»؛اولین شهید مدافع حرم خرم آبادی روز پنچ شنبه چهارم خرداد ماه راس ساعت ۹ تا ۱۱صبح درمسجدامام حسن عسگری (ع) جنب منزل شهید واقع در گلدشت شرقی خیابان فردوسی برگزار می شود.

در این مراسم آیت الله سید احمد میرعمادی؛ نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد به ایراد سخنرانی می پردازد.

 همچنین عصر همان روز از ساعت ۱۴ تا ۱۶ مراسمی با حضور مهران علی پناه؛مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری لرستان در مزار مطهر شهید واقع در گلزار شهدای سرابیاس برگزار می شود.

سالگرد شهید رضا رستمی مقدم

سردار حاج رضا رستمی مقدم (مدهنی)دلاورمرد لرستانی  ملقب به "شیر لر"، فرمانده شجاع تیپ سرافراز فاطمیون"س"،به همراه چند تن از نیروهایش در نبردی عاشوراگونه در مقابل حرامیان تکفیری/صهیونیستی داعش خردادماه سال گذشته در شب رحلت امام و مقتدای خویش خمینی کبیر، در دفاع از ناموس سیدالشهداء اباعبدالله الحسین"ع" و حریم اسلام ناب محمدی"ص" در محور عملیاتی حلب سوریه به فیض عظیم شهادت نائل آمد.

سردار "حاج رضا رستمی مقدم" (ابواحمد) از جانبازان و  فرماندهان ز فرماندهان لرستانی 8 سال دفاع مقدس بود که بنا به نیاز در جبهه مقاومت اسلامی به فرماندهی میدانی تیپ فاطمیون"س" منصوب شد.

سردار رستمی مقدم از پاسداران تیپ ابوالفضل العباس"س" لرستان بودند که با شروع جنگ تحمیلی به خوزستان عزیمت و تا پایان جنگ تحمیلی و پس از آن در لشگر هفت ولیعصر"عج" ماندگار شد،سپس از لشگر هفت ولیعصر"عج" استان خوزستان برای ماموریت مستشاری به سوریه اعزام شد.

انتهای پیام/

منبع: خبر افلاک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات