رئیس هیأت دوچرخه‌سواری لرستان از شرکت تیم استان برای چهارمین سال متوالی در لیگ برتر جاده و پیست خبر داد.

به گزارش لرستان خبر، بابک فرزاد اظهار کرد: پارسال که در لیگ شرکت برتر مسابقات دوچرخه سواری پیست و حاده شرکت کردیم از لحاظ مالی با مشکلات زیادی مواجه شدیم و فقط می‌توانستیم رکابزنان را به محل برگزاری رقابت‌ها اعزام کنیم.
 
وی با بیان اینکه امسال برای چهارمین سال متوالی در لیگ‌های برتر شرکت می‌کنیم، افزود: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان قول داده است که امسال از تیم جاده استان حمایت کند و امیدواریم این قول عملی شود.
 
وی گفت: با توجه به پتانسیلی که بروجرد در دوچرخه‌سواری دارد، رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان قول داده که تیم پیست را مورد حمایت قرار دهد.
 
رئیس هیأت دوچرخه‌سواری لرستان تأکید کرد: اگر این قول‌ها محقق شود، با رکابزن‌های بومی تیم‌های خوبی برای حضور در لیگ می‌بندیم.
 
وی همچنین از برگزاری همایش دوچرخه‌سواری به مناسبت آزادسازی خرمشهر در پنجم خرداد خبر داد و افزود: این همایش در شهرستان خرم‌آباد برگزار می‌شود و تمام هیأت‌های شهرستانی شرکت خواهند کرد.
 
گفتنی است؛ پارسال که تیم‌های لرستان در لیگ برتر دوچرخه‌سواری حضور داشتند، بارها زمزمه انصراف از لیگ به گوش رسید اما با وجود مشکلات زیاد مالی لیگ را به پایان رساندند.
 
 
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات