امام‌جمعه خرم‌آباد:

امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: با متخلفین انتخابات، بایستی برخورد قانونی صورت گیرد.

به گزارش لرستان خبر، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با بیان این که در انتخابات تخلفاتی صورت گرفته که مسوولان و دست‌اندرکاران انتخابات در حال رسیدگی هستند، افزود: مردم انتظار دارند با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد.
وی ادامه داد: در این انتخابات کوچک‌ترین موضوع امنیتی نداشتیم که این موضوع بسیار اهمیت دارد و نشانه سلامت و امنیت انتخابات بوده است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد همچنین با بیان این که رقیب مقابل حدود 15 میلیون رأی داشت، اظهار داشت: تمکین کردن این نامزد نشانه پایبندی به انقلاب است و با این عمل اجازه ندادند همانند فتنه 88 اتفاقاتی صورت گیرد و دل دشمنان نظام شاد شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که مسوولان نظام باید تقوای سیاسی داشته باشند، تصریح کرد: در زمان انتخابات اگر کینه‌ای به وجود آمده، اکنون باید به محبت تبدیل شود نه این که نیش زدن و تحقیر کردن ادامه پیدا کند!
وی اظهار داشت: انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم با مشارکت 73 درصدی مردم برگزار شد و عظمت نظام و مردم را به رخ همگان نشان داد.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به این ‌که حضور مردم در انتخابات، جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی نظام است، افزود: حضور مردم، پشتوانه بزرگ نظام و انقلاب است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین میرعمادی همچنین با بیان این که بین نامزدهای انتخاباتی رقابت جدی وجود داشت، افزود: همان‌طور که دیدید و شنیدید، مطالبی در مناظره‌ها مطرح شد که به مصلحت نظام نبود و این گواه رقابت جدی و عمیق بین نامزدها بوده است.
وی در بیان داشت: آنچه مهم در این انتخابات مهم است، سربلندی مردم می‌باشد، مردم به نظام و رهبری اعتماد کردند و در رأی‌گیری حضور پیدا کردند.
 خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با بیان این که رهبر معظم انقلاب با درایت کامل از مردم خواستند که در انتخابات شرکت کنند، خاطرنشان ساخت: مخالفان هم اذعان داشتند که رهبر انقلاب هنر خود را نشان داده و مردم را پای صندوق‌های آمده‌اند.

 

انتهای پیام/

منبع: یافته

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات