شمارش معکوس برای افتتاح بیمارستان آیت اله بروجردی(ره)؛

یمارستان آیت اله بروجردی(ره) در ایستگاه آخر برای افتتاح قرار دارد و 20 خرداد ماه این بیمارستان تحویل موقت می شود اما این بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی فاقد بخش ام آر آی است.

به گزارش لرستان خبر، بیمارستان آیت اله بروجردی (ره)پس از 10 سال به ایستگاه آخر برای افتتاح رسیده، یکی از مهمترین مطالبه مردم بروجرد که بعد از یک دهه قرار است افتتاح شود و بخشی از مشکلات در حوزه بهداشت و درمان این شهر برطرف شود.

 از تیرماه سال گذشته بود که تلاش ها و پیگیریها برای تسریع در روند پیشرفت پروژه به میان آمد و چندین بار معاون وزیر، آخوندی و استاندار لرستان از این پروژه بازدید کردند و قرار بود تا پایان سال 95 افتتاح شود.

بیمارستان

اواخر سال 95 بود که بیمارستان آماده افتتاح نبود و این وعده به سال 96 موکول شد اما خرداد ماه به نیمه نزدیک است و هنوز از افتتاح خبری نشده، گرچه تا کنون چند بخش از این بیمارستان تکمیل و تجهیز شده اما گویا چند ماه دیگر زمان نیاز است تا به مرحله افتتاح برسد.

 انتظار می رفت با افتتاح بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بخش زیادی از مشکلات بیماران حل شود اما گویا حالا مشخص شده که ام آر آی برای بیمارستان در نظر گرفته نشده و جای ام آر آی در این بیمارستان خالی است.

بیمارستان

عصر سه شنبه "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان در بازدید از پروژه در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت پیشرفت بیمارستان مطلوب است وبه حدود 97 درصد رسیده و هم در رابطه با تجهیزات و ساختمان آمادگی های دارند اما نواقصی دیده می شود که قرار است ظرف 10 روز آینده برطرف شوند.

 وی اضافه کرد: 20 خرداد ماه این بیمارستان تحویل موقت می شود و بعد از این تاریخ کارفرما و بهره بردار نواقص را لیست کرده و به پیمانکار می دهند و پیمانکار هم ظرف یک ماه آینده بعد از تاریخ تحویل موقت این نواقص را رفع می کند و آماده بهره برداری است.

 به گفته وی مرداد ماه این بیمارستان آماده افتتاح است اما ممکن است در هفته دولت افتتاح شود.

بیمارستان

بازوند اظهار داشت: قبل از انتخابات می شد با فشار وارد کردن کارها برای اتمام این پروژه اقداماتی کرد که تا قبل از انتخابات به بهره برداری برسد اما این کار را انجام ندادیم و قرار شد همه نواقص رفع شود و پروژه افتتاح گردد.

 وی با اشاره به این که این بیمارستان فاقد ام آر آی است افزود: مشکلی که در این بیمارستان وجود دارد، نبود ساختمان و بخشی برای ام آر آی است و این بیمارستان فاقد این بخش است که در این راستا با دانشگاه علوم پزشکی و علیزاده معاون وزیر راه صحبت می شود تا این مشکل هم حل شود.

بیمارستان

استاندار لرستان به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات در صحت کامل برگزار شد و علیرغم این که صف های طولانی ایجاد شد و عده ای موفق به رای دادن نشدند، ما عذرخواهی می کنیم اما ملت ایران بار دیگر با حضور خود اقتدار نظام را به نمایش گذاشتند.

  انتهای پیام/

منبع: بازتاب بروجرد

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات