فرمانده انتظامی پلدختر:

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح این شهرستان توسط پلیس اجرا شد.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ صفر عبدالوند اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده در سطح این شهرستان توسط پلیس اجرا شد.

وی با بیان اینکه این طرح در نقاط مختلف شهرهای پلدختر ومعمولان و روستای سراب حمام به صورت مستمر انجام می‌شود، افزود: در اجرای این طرح تعداد 10 دستگاه موتورسیکلت متخلف که به عناوینی فاقد کلاه ایمنی، مدارک لازم، پلاک و یا پلاک مخدوش بودند، توقیف شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر از دستگیری فروشنده مواد روان گردان خبرداد وعنوان کرد: این شخص در مغازه خود اقدام به فروش قرص‌های مخدر و روان گردان می‌کرد که با دستور مرجع قضایی، مغازه وی بازرسی و با کشف تعداد زیادی قرص متادون متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی داده شد.

وی تصریح کرد: طرح موتورسیکلت که در گذشته انجام شده در حال حاضر نیز به منظور پیشگیری از تخلفات راهور و تصادفات در شهرستان اجرا می‌شود زیرا در اکثر تصادفات یک طرف قضییه مقصر موتورسواران هستند که اگر کنترل شوند یکسری جرایم کاهش پیدا می‌کنند.

عبدالوند گفت: پلیس جهت جلوگیری از نقص عضو و سالم ماندن و رفاه حال مردم و سلامت جوانان طرح توقیف موتورسیکلت را در دستور کار خود قرارداده و این مسئله به مراتب از نظر پلیس از جلوگیری از سرقت مهمتر است زیرا با تصادف افراد دچار نقص عضو می‌شوند اما مال به سرقت رفته ممکن است جبران شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات