استاندار لرستان

استاندار لرستان تاکید کرد: تاخیر در آغاز فاز ۴ سیمان دورود قابل قبول نیست و امیدوارم این تاخیر جبران شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند عصر چهارشنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گاری شهرستان دورود در خنانی اظهار داشت: میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای سال ۹۶ در شهرستان دورود ۷۶۹ میلیارد تومان و اشتغال دو هزار و ۴۰۲ نفر است.

وی گفت: سهم سرمایه گذاری در صنعت ۶۹، سهم کشاورزی ۱۹ و سهم خدمات ۱۱ درصد در شهرستان دورود است.

استاندار لرستان تکمیل پروژ ه های نیمه تمام در شهرستان مخصوصا در حوزه صنعت در اولویت برش شهرستانی سند تولید و اشتغال عنوان کرد و گفت: تاخیر در آغاز فاز ۴ سیمان دورود توسط سیمان فارس خوزستان قابل قبول نیست و امیدوارم این تاخیر جبران شود.

بازوند با بیان اینکه  تنها پروژه ای که از اموال امیر منصور آریا با همکاری قوه قضائیه تعیین تکلیف شده صنایع غذایی گهر دورود است گفت: احیای این گونه پروژ ه ها کار آسانی نبوده است.

وی بیان داشت: کاش همانطور که امروز از سرعت پیشرفت پروژ ه ها انتقاد می شود زمان تعطیلی و آوار شدن پروژ ه ها هم نقد می شد.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه موانع احیای کارخانه خمیر مایه دورود هر چه هست باید به مردم معرفی شود، حتی اگر قابل احیا نیست باید با دلیل کارشناسی به مردم اطلاع رسانی کنیم گفت: خود من و تمام دستگاهها موظفیم به تکالیف خود در سند اشتغال سال ۹۶ جامه عمل بپوشانیم. چرا که عملکردها کاملا رصد می شوند.

بازوند گفت: برخی افراد در بدنه کارشناسی ادارات و بانک ها حق ندارند مردم و سرمایه گذاران را نسبت به پیشبرد امور و طرح های  توسعه ی استان نا امید و گمراه کنند.

انتهای پیام/

منبع: مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات