معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان ضمن تکذیب وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم‌آباد- پل زال گفت: حادثه رخ‌داده طی عصر امروز در این مسیر تروریستی نبوده است.

به گزارش لرستان خبر، سرهنگ رضا شیراوژن ضمن رد وقوع حادثه تروریستی در آزادراه خرم آباد- پل زال گفت: حادثه رخ داده در این محور مربوط به این موضوع می شود که یک خودرو با پلاک منطقه آزاد اروند در این مسیر بدون داشتن مجوز تردد داشته است.

وی با بیان اینکه این خودرو در ایست بازرسی مسیر متوقف نمی شود و بدون توجه به ایست بازرسی و هشدار ماموران حرکت می کند، تصریح کرد: نیروهای انتظامی منطقه گزارش حادثه را به پاسگاه بعدی می دهند و موضوع در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان لرستان با اشاره به اینکه نیروهای پلیس برای متوقف کردن خودرو چند تیر هوایی شلیک می کنند، اظهار داشت: در مسیر آزاد راه سرنشین خودرو پس از رها کردن خودرو متواری می شود.

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای پلاک اروند بدون داشتن مجوز ادامه داد: راننده خودرو پس از چند ساعت برای دریافت خودرو به پاسگاه مراجعه می کند.

سرهنگ شیراوژن با تاکید بر اینکه حادثه خاصی در آزادراه رخ نداده است، در واکنش به برخی شایعات و گمانه زنی ها در فضای مجازی یادآور شد: هیچ گونه حادثه تروریستی در محور آزادراه خرم آباد- پل زال رخ نداده است.

انتهای پیام/

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات