سفر وزیر کشور به لرستان، حاشیه‌هایی را به همراه داشت؛ که از آن جمله می‌توان به غیبت آیت‌الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در جلسات وزیر کشور ازجمله شورای اداری اشاره کرد.

به گزارش لرستان خبر، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح روز پنجشنبه به همراه معاون اقتصادی خود به لرستان سفر کرد، این سفر یک روزه به منظور افتتاح چند پروژه و شرکت در جلسه شورای اداری لرستان صورت گرفت.

از حواشی قابل تامل سفر وزیر کشور به خرم آباد، غیبت آیت الله میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد در جلسات وزیر کشور از جمله جلسه شورای اداری بود که موجب ایجاد علامت سوال هایی در ذهن حاضران شد.

آیت الله میرعمادی همچنین در مراسم استقبال از وزیر کشور در فرودگاه خرم آباد، بازدید از مجتمع گلخانه ای کشت و صنعت، افتتاح مجموعه گلخانه ای دیناروند و افتتاح دو پل خیر ساز «هاشم زاده» حضور نداشت.

وزیر کشور در برنامه نخست خود به بازدید از مجتمع کشت و صنعت رفت و یک واحد گلخانه ای ۱۰ هکتاری در این مجتمع را افتتاح کرد، این در حالی بود که مسئولان اجرایی مجتمع کشت و صنعت به دلیل انجام فرآیند مبارزه بیولوژیک با آفات در این گلخانه، مانع حضور خبرنگاران در گلخانه های این مجموعه شدند.

با این حال وزیر کشور، استاندار لرستان و مدیران و مسئولان همراه وزیر در گلخانه ها حضور یافتند!

پس از اعتراض خبرنگاران به این موضوع، رئیس دفتر استاندار لرستان برای حضور خبرنگاران در گلخانه ها پادرمیانی کرد و به اصرار مسعود بهرام نژاد، خبرنگاران اجازه حضور در جمع وزیر کشور و مسئولان را یافتند.

از دیگر حواشی سفر وزیر کشور به خرم آباد، افتتاح ۲ پل خیر ساز «هاشم زاده» بود که پیش از این زیر ترافیک رفته بود و مدت ها بود که مردم از آنها استفاده می کردند.

مشابه این اتفاقات سال گذشته در سفر وزیر اقتصاد به لرستان اتفاق افتاد، زمانیکه پل جهادگران خرم آباد پس از مدت ها استفاده و تردد مردم و خودروها بر روی آن، با حضور وزیر اقتصاد افتتاح شد.

واکنش وزیر کشور به تغییر استاندار لرستان

عبدالرضا رحمانی فضلی در پاسخ به این سوال که آیا شاهد تغییر در استانداری لرستان خواهیم بود، گفت: فعلا معلوم نیست و هنوز در این رابطه تصمیم نگرفته ایم.

انتهای پیام/

مهر

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات