دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان:

دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان گفت: مخاطب برنامه های «زیر سایه خورشید» در استان بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار نفر خواهد بود.

به گزارش لرستان خبر، میثم کشکولی عصر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به شکل گیری برنامه های گسترده طی سالهای اخیر برای استفاده بیشتر از فرصت زیارت و توسل اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا بنا داریم که در دهه کرامت برنامه های مختلف و متنوعی در این حوزه در لرستان برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه برنامه «زیر سایه خورشید» هفت سال پیش با ایده یکی از موسسات زیر مجموعه آستان قدس رضوی آغاز شد، ادامه داد: در این طرح خدام حرم امام رضا(ع) به همراه عده ای از مبلغین و منبری ها مداحان و پرچم متبرک حرم به شهرستان ها سفر کرده و برنامه هایی برای مردم اجرا کردند که لرستان از همان سالهای اولیه از اهداف سفر این گروه بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان با تاکید بر اینکه جشن های «زیر سایه خورشید» به طور کاملا مردمی برگزار خواهند شد ادامه داد: در این راستا  قرارگاه فرهنگی حضرت صاحب الامر(عج) لرستان هماهنگ کننده برگزاری این جشن ها خواهد بود.

کشکولی در ادامه سخنان خود از همکاری موسسات و تشکل های مردمی برای برگزاری جشن های «زیر سایه خورشید» در لرستان خبر داد و گفت: مخاطب برنامه های «زیر سایه خورشید» بین ۶۰ تا ۱۰۰ هزار نفر خواهد بود.

وی با اشاره به حضور کاروان «زیر سایه خورشید» در روستاها و مناطق محروم لرستان طی امسال گفت: بیش از ۵۰ برنامه حول محور زیر سایه خورشید در لرستان توسط موسسات و تشکل های مردمی و هیئت های مذهبی برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات