آغاز برنامه‌های کاروان زیر سایه خورشید در لرستان

خادمان حرم رضوی و حاملان پرچم بارگاه مطهر حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) امروز وارد استان لرستان و شهرستان دلفان شده و فضای این دیار را آکنده از عطر حرم رضوی کردند.

به گزارش لرستان خبر، صبح امروز در آستانه فرارسیدن سالروز میلاد ثامن‌الحجج علی بن موسی‌الرضا (ع) و هم‌زمان با دهه کرامت، کاروان خدام حرم امام هشتم وارد شهرستان دلفان شده و مورد استقبال پرشور مردم ولایی این شهرستان قرار گرفتند.

برنامه پیش از ظهر کاروان زیر سایه خورشید شهرستان دلفان نخست دیدار خدام حرم رضوی با بیماران بیمارستان ابن‌سینای این شهر است و سپس دیدار با خانواده شهید حجت‌الاسلام سید محمد موسوی، شهید هانیه اکبریان، شهید سید امجد نوربخش، شهید محمدابراهیم و محمدعلی یوسفوند انجام می‌شود.

خادم حرم مطهر علی ابن موسی‌الرضا (ع) ظهر امروز در مصلی شهر نورآباد حضور پیدا می‌کنند، بعد از ظهر  نیز کاروان به دو گروه تقسیم می‌شود که یک گروه بازدید از روستاهای معصوم‌آباد، حسن‌آباد فتح‌آباد و مرادآباد نورآباد را در برنامه خود دارند و گروه دیگر برای جشنی که به مناسبت میلاد حضرت معصومه (س) به نام "دختران افلاکی" در خرم‌آباد برگزار می‌شود حضور پیدا می‌کنند.  

منبع: تسنیم

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات