مسئولان در برابر دهن کجی آمریکا پاسخ دندان شکن بدهند /اقتصاد مقاومتی، پاسخ عملی به تحریم‌‌ها

به گزارش لرستان خبر، آیت الله سیداحمدمیرعمادی در خطبه های نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به سالروز اقامه نماز در پنجم مردادماه گفت: حضرت امام(ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 58 امام جمعه تهران را منصوب کرد و تا به امروز در 900 نماز جمعه ایران اسلامی نماز اقامه می‌شود.

 

وی با تأکید بر این که مقام معظم رهبری از نماز جمعه به عنوان قرارگاه فرهنگی یاد کرده است،گفت: نماز جمعه مهمترین فریضه دین اسلام است که آثار و برکات معنوی، معرفتی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی فراوانی داردو در تقویت ایمان، اخلاق و معنویت جامعه موثر است.

 

خطیب جمعه خرم آباد با بیان این که نماز جمعه امید بخش و وحدت آفرین است،گفت: نماز جمعه نقش موثری در بصیرت سنجی، دشمن شناسی و افشای چهره استکبار و انحراف در توطئه‌های داخلی و خارجی بعد از پیروزی انقلاب داشته است.

 

به گفته وی نماز جمعه مهمترین پشتوانه اقتدار نظام اسلامی است و کسانی که با تهمت و غیبت مانع حضور مردم در نماز جمعه می‌شوند مرتکب گناه کبیره می‌شوند چون سد سبیل الله می‌کنند.

 

آیت الله میرعمادی اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب به عنوان ولی امر مسلمین امام جمعه تهران است و کسانی که نماز جمعه را می‌خوانند امام جمعه موقت هستند.

 

وی با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شهید شیخ فضل الله نوری در دهم مردادماه گفت: شهید شیخ فضل الله نوری از رهبران مشروطه مشروعه وکسی بود که در برابر انحراف نهضت مشروطه ایستادگی و قیام کرد اما استکبار وی را به شهادت رساند.

 

اقتصاد مقاومتی پاسخ عملی به تحریم‌‌های آمریکاست

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به تحریم های جدید آمریکا علیه ایران گفت:جدید ترین ،گسترده‌ترین و جامع ترین تحریم ها علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد و یقیناً این تحریم نقض آشکار برجام است.

 

آیت الله میرعمادی با تأکید بر این که تحریم جامع نشان داد آمریکا از اول قصد کاهش تحریم را نداشت، اظهار داشت: آمریکا اگر تن به مذاکره داد برای این بود که فعالیت هسته ای ایران را از بین ببرد و گرنه معنا ندارد این طور اکنون گسترده تحریم کند.

 

وی با اشاره به نقض مکرر برجام از سوی آمریکایی ها، تصریح کرد: دیگر جای سیاست انفعالی حفظ برجام نیست چراکه این سیاست باعث فشار بیشتر علیه ایران، افزایش تحریم و تهدید منافع ملی شده است.

 

خطیب جمعه خرم آباد اظهار داشت: مسئولان باید در برابر دهن کجی آمریکا پاسخ دندان شکنی بدهند و این سیاست خسارت جبران ناپذیری دارد پس باید با قاطعیت در برابر آمریکا ایستاد.

 

آیت الله میرعمادی با بیان این که فشارها و تحریم‌ها علیه ایران برای از بین بردن اقتصاد کشور است،گفت: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پاسخ عملی به تحریم‌‌های آمریکاست و سبب ناکارآمدی تحریم‌های آمریکا می‌شود بنابراین سیاست های اقتصاد مقاومتی  باید قویا دنبال شود و از حرف و لفاظی بیرون بیایم و عملا وارد گود شویم.

 

مجامع بین المللی در برابر جنایت رژیم غاصب صهیونیستی سکوت نکنند

 

وی با اشاره به هتک حرمت به مسجدالاقصی توسط رژیم صیونیستی،گفت: رژیم صیونیستی درب مسجدالاقصی را بست و باحمله به نمازگزاران 400 نفر از آن ها را مجروح کرد.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر این که تنها راه نجات فلسطین و مسجد القصی مقاومت و ایستادگی است نه سازش و تسلیم،اظهار داشت: مجامع بین المللی در برابر این جنایت رژیم غاصب صهیونیستی سکوت نکنند و موضع بگیرند.

 

 

انتهای پیام/

منبع: سفیر افلاک

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات