فرماندار دورود:

فرماندار شهرستان دورودگفت: در دشت سیلاخور چاه های غیرمجاز افزایش پیدا کرده و آب سفره های زیرزمینی نیز کاهش پیدا کرده که این موضوع در آینده باعث کم آبی و خشک شدن این دشت خواهد شد.

به گزارش لرستان خبر، ماشاءالله نعمتی عصر سه شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دورود در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان افزود: اگر وزارت جهاد کشاورزی برنامه مدونی برای جلوگیری از برداشت بی رویه آب نداشته باشد در آینده نزدیک بحران آبی در منطقه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه امور آب استان نیز پیگیر این موضوع مهم و حیاتی باید باشد افزود:شورای حفاظت منابع آب در دورود به صورت ماهانه جهت مقابله با چاه های غیرمجاز برگزار خواهد شد.
فرماندار دورود در ادامه بیان کرد: رودخانه تیره دورود وضعیت خوبی ندارد و چهره شهر را زشت کرده است به همین دلیل از شهرداری انتظار می رود با همکاری امور آب اقدام موقتی در جهت لایروبی این رودخانه داشته باشند.
وی با بیان اینکه مسئولین برخی بانک ها بخش نامه ها را رعایت نمی کنند و برای یک وام یکصد میلیون ریالی 2 نفر ضامن درخواست می کنند افزود:اگر در این خصوص حقوق مردم رعایت نشود از طریق سازمان بازرسی اقدام خواهیم کرد.

 

منبع: ایرنا

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات