سرپرست شهرداری بروجرد:

سرپرست شهرداری بروجرد گفت: وضعیت آسفالت خیابان‎ها و معابر شهر بروجرد نامناسب است.

به گزارش لرستان خبر، غلام عباس یاراحمدی اظهار کرد: از آنجا که قیمت قیر با تاریخ روز و بر اساس نرخ بورس محاسبه می‎شود، تامین هزینه خرید قیر مورد نیاز آسفالت از برای شهرداری سنگین است.
 

وی بیان کرد: مشکلات مالی که از گذشته گریبانگیر شهرداری بروجرد شده است، موجب شده که وضعیت آسفالت معابر نامطلوب بماند، به طوریکه اغلب خیابان‎ها و کوچه‎ها فاقد آسفالت مناسب هستند و یا خاکی باقی مانده اند.

سرپرست شهرداری بروجرد خاطر نشان کرد: از وزارت کشور و مسوولان استانی تقاضای دریافت قیر رایگان کرده‎ایم و در این راستا وعده‎هایی داده شده است که در صورت تامین قیر، آسفالت معابر اصلی در اولویت قرار گیرد.

یاراحمدی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص وجود نیروهای مازاد در بدنه شهرداری بروجرد گفت: در سال‎های گذشته هر چه نیرو وارد شهرداری بروجرد شده است، در بخش اداری متمرکز شده‎اند و به این ترتیب در بخش‎های خدماتی و فضای سبز با کمبود نیرو مواجه‎ایم.

وی تاکید کرد: هم اکنون همه امور خدماتی منطقه یک و بخشی از امور منطقه دو شهرداری را به پیمانکار واگذار کرده‎ایم که این خود نشان‎دهنده کمبود نیروی انسانی خدماتی در شهرداری بروجرد است.

سرپرست شهرداری بروجرد ادامه داد: تعدد نیروهای اداری و کمبود نیروهای خدماتی این نهاد را در ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بروجردی با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

یاراحمدی همچنین در خصوص وضعیت سایت مسکن مهر بروجرد عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی متولی همه امور مسکن مهر است، زیرا هنوز تعاونی‎های مسکن کار را به اتمام نرسانده و به شهرداری تحویل نداده‎اند.

وی تاکید کرد: اگر چه شهرداری مسوولیتی در سایت مسکن مهر بروجرد ندارد، اما کار نظافت معابر، جمع‎آوری زباله‎ها و جابجایی مسافران را انجام می‎دهد.

انتهای پیام/

فارس

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات